- Bilety na trzy sceny Teatru Narodowego sprzedały się 11 maja w trzy kwadranse. W mniejszych teatrach to była kwestia minut - mówiła Agnieszka Michalak, koordynatorka akcji z Instytutu Teatralnego. - Kolejki ustawiały się nawet o 4.00 rano. Przed Teatrem Dramatycznym w Płocku rozbito namiot dla odwiedzających - dodała.
Zdaniem naszego gościa bariera, którą akcja "Bilet za 250 groszy" miała przełamać, ma nie tylko wymiar finansowy. - Ludzie myślę, że teatr jest za drogi, ale też "nie dla nich", lecz dla jakichś elit - powiedziała Agnieszka Michalak.
Akcja pokazała także, czego można się nauczyć, gdy biletów nie da się kupić przez internet.
***
Audycja: 250 lat teatru publicznego w Polsce
Prowadzi: Maciej Nowak
Gość: Agnieszka Michalak (koordynatorka akcji "Bilet za 250 groszy" z Instytutu Teatralnego)
Data emisji: 29.05.2015
Godzina emisji: 15.00
mm/jp