X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Polskie Radio w czołówce opiniotwórczych mediów

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2021 16:40
Awans o dwa miejsca Polskiego Radia 24, stała mocna pozycja radiowej Jedynki oraz wzrost cytowalności Programu 3 umocniły Polskie Radio na trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych w Polsce. W lutym br. na programy te powołano się łącznie aż 1472 razy.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: pixabay.com/smorazanm
Polskie Radio 1200.jpg
MOC RADIO - nowa inicjatywa Polskiego Radia i Rozgłośni Regionalnych

W najnowszym zestawieniu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z lutego 2021 r. Polskie Radio 24 zajęło 3. miejsce, za RMF FM i Radiem Zet, wyprzedzając Radio Puls i TOK FM. Ogólnopolska, całodobowa antena informacyjna Polskiego Radia z 764 cytowaniami awansowała o dwa miejsca względem stycznia 2021 r.

Na radiową Jedynkę powoływano się w innych mediach 532 razy. W rankingu awansowały tylko trzy stacje, w tym również Program 3 Polskiego Radia, który wskoczył o jedną pozycję wyżej, zajmując 8. miejsce. Liczba cytowań Trójki wzrosła w lutym o 8,6 proc. względem poprzedniego miesiąca.

***

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

pb