X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

MOC RADIO - nowa inicjatywa Polskiego Radia i Rozgłośni Regionalnych

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2021 15:41
Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia i Polskie Radio S.A. tworzą Związek Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO.
Studio Polskiego Radia. Zdjęcie ilustracyjne
Studio Polskiego Radia. Zdjęcie ilustracyjneFoto: Polskie Radio/Jakub Szymczuk

Powołanie Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO jest odpowiedzią na wielokrotnie wyrażaną przez Przewodniczącego KRRiT potrzebę konsolidacji całego rynku medialnego i reklamowego wokół nowych, zintegrowanych badań konsumpcji treści mediowych, tak oczekiwanych przez reklamodawców oraz nadawców radiowych, telewizyjnych i internetowych.


Posłuchaj
00:33 powołano.mp3 Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia Paweł Kwieciński o powołaniu Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO (IAR)

 

MOC RADIO jest kolejnym krokiem, po MOC TV i Koalicji Marketerów, zmierzającym do porozumienia całego rynku mediów elektronicznych oraz rynku reklamowego i stworzenia nowych badań opartych na nowoczesnych, zintegrowanych sposobach pomiaru słuchalności, oglądalności i konsumpcji treści w internecie.

Otwarta formuła

- Zapraszamy wszystkich nadawców radiowych do Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO. Związek posiada otwartą formułę, a jego członkami mogą być wszyscy nadawcy radiowi posiadający koncesję do nadawania naziemnego analogowego i cyfrowego - mówi Paweł Paluch, przedstawiciel Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia i prezes zarządu Audytorium 17, które reprezentuje Rozgłośnie Regionalne na ogólnopolskim rynku reklamowym.

- Po raz pierwszy w historii polskiej radiofonii powstaje oficjalna organizacja, która w założeniach reprezentuje, na równych zasadach, wszystkich nadawców radiowych - dodaje Paweł Kwieciński, dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia S.A.

Zdaniem przedstawicieli nadawców publicznych otwarta i transparentna formuła nowej organizacji pokazuje, że jej celem jest wsparcie solidnych i rzetelnych badań, których wyniki będą wspólną walutą dla całego rynku, a nie gwarantem interesów jego wybranego segmentu.

Czytaj także

Muzyka rozrywkowa i jazzowa. Płyty Polskiego Radia nominowane do Fryderyków

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2021 17:20
W czwartek ogłoszono nominowanych do nagrody Akademii Fonograficznej za muzykę rozrywkową i jazzową w 22 kategoriach. Wśród wyróżnionych wydawnictw znalazły się trzy płyty Polskiego Radia.
rozwiń zwiń