X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

"Zwykła hipokryzja i działanie przeciw wolności słowa". Sakiewicz o akcji "Media bez wyboru"

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2021 13:54
- Od dziś uznaję tę akcję za skierowaną przeciwko wolności słowa, a dowodem na to jest fakt, iż ich sojusznicy próbują blokować sprzedaż "Gazety Polskiej" - powiedział redaktor naczelny "GP" Tomasz Sakiewicz, odnosząc się do protestu "Media bez wyboru" oraz decyzji jednego ze sprzedawców, który uniemożliwił sprzedaż tygodnika.
Redaktor naczelny Gazety Polskiej Tomasz Sakiewicz
Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz SakiewiczFoto: Zbyszek Kaczmarek/Forum
1200_Müller_PAP.png
"Cyfrowi giganci unikają opodatkowania". Rzecznik rządu o proteście części mediów

Na początku lutego do wykazu prac legislacyjnych rządu wpisano projekt ustawy, której konsekwencją będzie wprowadzenie składki z tytułu reklamy internetowej i reklamy konwencjonalnej. Zgodnie z założeniami połowa wpływów ze składek od reklam ma trafić m.in. do NFZ.

Czytaj także:

Znaczna część prywatnych mediów protestuje we wspólnej akcji "Media bez wyboru". Od rana telewizje TVN24 i Polsat News zamiast programu nadają specjalny komunikat. Na portalach TVN24, Onet i Interia czytelnicy nie przeczytają żadnego artykułu. Do akcji przyłączyły się również niektóre dzienniki.

Do sprawy odniósł się redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. - Do wczoraj jeszcze mogłem zastanawiać się, czy wziąć udział w tej akcji. Nikt nie lubi przecież podatków, nawet jeśli są one uzasadnione społecznie. Ale organizatorzy nie potrudzili się nawet, żeby przyjść i nam o niej powiedzieć. Poza tym w ich przypadku mówienie o wolności słowa, kiedy podawali nas wielokrotnie do sądu jest zwykłą hipokryzją - argumentował w rozmowie z portalem Niezalezna.pl.

1200_Bruno_Le_Maire_PAP.png
Podatki od cyfrowych gigantów we Francji i USA. "Musimy zlikwidować ten monopol"

Ostracyzm jednego ze sprzedawcy

Portal poinformował również, że jedna z sieci punktów sprzedaży skierowała do wydawcy "Gazety Polskiej" następującą wiadomość: "Niniejszym informuję, że w związku z brakiem solidarności Waszego wydania codziennego z innymi tytułami uczestniczącymi w ogólnopolskim proteście przeciw planom rządzących, produkt Wasz nie został wystawiony do sprzedaży w żadnym punkcie należącym do mnie. Cały dzisiejszy nakład zostanie zwrócony dostawcy".

- Od dziś uznaję tę akcję za skierowaną przeciwko wolności słowa, a dowodem na to jest fakt, iż ich sojusznicy próbują blokować sprzedaż "Gazety Polskiej" - powiedział naczelny "GP", odnosząc się do decyzji jednego ze sprzedawcy. - Za to, że nie wzięliśmy udziału w akcji, o której nic nie wiedzieliśmy. Póki nie odetną się od tego, będę twierdzić, że ich głównym celem jest zatkanie ust inaczej myślącym - dodał.

niezalezna.pl/PAP
pb

Czytaj także

Podatek od reklam wzorowany na rozwiązaniach państw UE. Ma wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2021 09:37
Rząd pracuje nad wprowadzeniem podatku od reklamy internetowej i konwencjonalnej. W 2022 r. ma to przynieść budżetowi około 800 mln zł, a uzyskane środki zasilą w głównej mierze Narodowy Fundusz Zdrowia.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Podatków nie płacą, a wpływ na życie polityczne mają gigantyczny". Prof. Ryba o podatku od reklam

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2021 10:38
- Pamiętajmy, że te media, czasem koncerny medialne o zasięgu globalnym, funkcjonują w sposób nierównoprawny. Podatków zasadniczo nie płacą lub płacą w pomniejszonej formie, a wpływ na życie polityczne mają gigantyczny - powiedział w Polskim Radiu 24 prof. Mieczysław Ryba, historyk z KUL. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ryszard Majdzik: media muszą zapłacić te podatki dla dobra polskiego narodu

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2021 12:40
- Czas na to, aby wspomogli ochronę zdrowia, bo jest ona teraz w bardzo dużej potrzebie. Potrzeba szczepionek, odpowiedniej opieki zdrowotnej, potrzeba opłacać lekarzy i pielęgniarki - mówił w Polskim Radiu 24 Ryszard Majdzik.
rozwiń zwiń