X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Wirtualny asystent pomoże w kupnie biletu. Nowa cyfrowa usługa PKP Intercity

Ostatnia aktualizacja: 08.06.2021 12:08
PKP Intercity uruchomiło usługę wirtualnego asystenta głosowego, który będzie pomagał w wyszukiwaniu optymalnych połączeń. Za jego pośrednictwem będzie także można sprawdzić ceny biletów. Wirtualny asystent głosowy jest dostępny pod bezpłatnym numerem infolinii: 22 391 22 22.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Foto: Krzysztof Wierzbowski/Forum

Infolinia obsługiwana przez wirtualnego asystenta głosowego ma ułatwić i usprawnić proces obsługi pasażera, który rozpoczyna się od planowania podróży i wyszukiwania odpowiedniego połączenia.

- Nowa usługa to dodatkowa możliwość uzyskania informacji o rozkładzie jazdy, która może być szczególnie interesująca dla osób z ograniczonymi możliwościami korzystania z wyszukiwarki internetowej - powiedział Artur Resmer z zarządu PKP Intercity.

shutt chmura obliczeniowa 1200.jpg
Szykuje się rewolucja w zarządzaniu taborem kolejowym. PKP Intercity wykorzysta do tego chmurę obliczeniową

Edek pomoże wyszukać połączenia

Jak informuje przewoźnik, bot Edek wyszukuje połączenie na podstawie określonych przez pasażerów podstawowych informacji: stacji docelowej, początkowej, daty oraz godziny odjazdu, jak również dodatkowych opcji połączeń, które interesują podróżnego, takich jak np. przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienia miejsca dla osoby z niepełnosprawnością.

Bot Edek jest w stanie odbierać setki połączeń naraz. Z informacji PKP Intercity wynika, że dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego, dlatego cały czas się szkoli i wzbogaca bazę zaimplementowanej wcześniej wiedzy wraz z kolejnymi rozmowami.

pociąg pkp intercity 1200.jpg
W tym roku PKP Intercity kupi nowy tabor za pieniądze z EBI. Wiemy o jakie sumy chodzi

Edek będzie miał nowe funkcje

Wirtualny asystent głosowy będzie w przyszłości stopniowo wzbogacany o nowe funkcjonalności, aby kompleksowo pomagać klientom PKP Intercity w coraz większym zakresie tematów.


PR24/PAP/sw

Czytaj także

Wiceprezes PKP Intercity: musimy jako branża odzyskać zaufanie pasażerów nadwyrężone przez pandemię

Ostatnia aktualizacja: 04.05.2021 17:00
-Od 2015 roku widzieliśmy pozytywny trend do korzystania z przewozów kolejowych. Liczba pasażerów wzrosła o 20 procent, bo Polacy zaczęli dostrzegać duże inwestycje w nowy tabor, dworce i torowiska. Pieniądze z Krajowego Planu Odbudowy (KPO) pomogą w modernizacji całego polskiego kolejnictwa - powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes PKP Intercity w audycji "Ekspres Gospodarczy" w Programie 1 Polskiego Radia. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Większy komfort podróży. Spółka PKP Intercity odebrała zmodernizowane wagony

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2021 13:22
Są nowoczesne, wyposażone w wiele wygód i udogodnień. Niedługo będą wozić pasażerów. Państwowy przewoźnik PKP Intercity odebrał właśnie 60 zmodernizowanych wagonów pasażerskich. Remont wykonało konsorcjum firm złożone z fabryki PESA w Bydgoszczy oraz zakładów remontowych w Mińsku Mazowieckim.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wraca zainteresowanie podróżowaniem koleją. PKP Intercity przewozi coraz więcej pasażerów

Ostatnia aktualizacja: 21.05.2021 06:38
Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje wzrost zainteresowania podróżami koleją. W tygodniu od 10 do 16 maja 2021 r. pociągami PKP Intercity podróżowało ponad pół miliona osób. To o 34 proc. więcej niż jeszcze niecały miesiąc wcześniej, w tygodniu 19-25 kwietnia - poinformował przewoźnik.
rozwiń zwiń