X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
zakupy online

"Większość transakcji przeniosła się do internetu". Znamy wyniki badań nt. sprzedaży bezpośredniej

Przed pandemią 96 proc. zakupów w sektorze sprzedaży bezpośredniej odbywało się w trakcie osobistych spotkań z konsultantem, w 2020 r. odsetek ten spadł do 41 proc., większość transakcji przeniosła się do internetu - wynika z badania IBRIS na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Zobacz więcej na temat:  e-handel GOSPODARKA handel internetowy handel sprzedaż zakupy zakupy online

Pandemia sprzyja e-zakupom. Ekspert: najwięcej w sieci kupujemy tekstyliów, odzieży i obuwia

Ignacy Święcicki z Polskiego Instytutu Ekonomicznego komentując dane GUS-u, które pokazują wzrost udziału sprzedaży detalicznej przez internet - zwrócił uwagę na niewielki udział internetowego handlu produktami spożywczymi. Jego zdaniem, chęć Polaków do szukania towarów w internecie znacząco "podbiły" dwie fale pandemii i lockdowny.
Zobacz więcej na temat:  e-handel e-commerce e-commerce. e-sklep GOSPODARKA handel internet zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online zakupy przez internet zakupy sklep internetowy sklep w internecie konkurencja konkurencyjność technologie technologie mobilne

Analiza: pandemia przyspieszyła polski e-handel. Zobacz, jaką osiągnie wartość w ciągu 5 lat

Rynek e-commerce w Polsce w ciągu pięciu lat osiągnie wartość 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. - wynika z analizy ekspertów PwC. Najszybciej ma rosnąć sprzedaż produktów spożywczych oraz z kategorii zdrowie i uroda.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce e-zakupy e-handel GOSPODARKA zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online zakupy przez internet handel internet ANALIZA sklep internetowy sklep w internecie sklep sklepy online sklepy pandemia Koronawirus w Polsce Amazon

Noworoczne pułapki w promocjach. Jak nie dać się złapać?

Początek roku to czas, gdy mamy aspiracje, by stać się "lepszą wersją siebie". - Chcemy to zrobić szybko, więc bezrefleksyjnie klikamy w linki albo ściągamy na telefon aplikacje, które w przyszłości narażą nas na ukryte koszty - ostrzegała w rozmowie z Czwórką Dominika Myszakowska, prawnik ze Stowarzyszenia Aquila.
Zobacz więcej na temat:  Czwórka finanse Marta Hoppe zakupy w internecie zakupy online STYL ŻYCIA

Przedświąteczne zakupy w sklepach internetowych. UOKiK ostrzega

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów apeluje, aby dokładnie sprawdzać informacje o sklepach internetowych, w których robimy przedświąteczne zakupy. Niektóre z nich korzystają z modelu tzw. dropshippingu, który polega na tym, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem w transakcji, a towar sprowadzany jest bezpośrednio z hurtowni w innym kraju, na przykład w Chinach.
Zobacz więcej na temat:  UOKiK e-handel GOSPODARKA zakupy w internecie zakupy zakupy online zakupy w sieci zakupy przez internet Chiny

Black Friday. Jak nie dać się oszukać na "super okazje"?

Black Friday czy Black Week to nie tylko super okazje na dobre zakupy, ale również wymarzony czas dla nieuczciwych sprzedawców. - Najczęściej dochodzi do żonglerki cenami. Jest to często spotykane i niezgodne z prawem - mówi w Programie 1 Polskiego Radia, Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jak nie dać się oszukać naciągaczom?
Zobacz więcej na temat:  zakupy w sieci zakupy online oszustwo Roman Czejarek black friday

PORADNIK Black Friday i Black Week. Sprawdź, jak nie dać się oszukać i na co zwrócić uwagę

Już za kilka dni Black Friday, ale w tym roku sprzedawcy ogłosili też Black Week, czyli cały tydzień zniżek, który otwiera przedświąteczny okres zakupowy. Już teraz sklepy kuszą nas promocjami i zniżkami. Sprawdź, jak nie dać się oszukać,  na co zwracać uwagę podczas zakupów i jakie prawa nam przysługują.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA zakupy sklep społeczeństwo black friday zakupy w internecie zakupy online cyberprzestępczość promocja

RAPORT KPMG Zakupy online i produkty od lokalnych dostawców. Pandemia zmieniła nawyki konsumentów

W wyniku pandemii 70 proc. Polaków wstrzymało się z zakupami; połowa dokonuje tylko niezbędnych sprawunków, a co piąta osoba odłożyła większe zakupy na później - wynika z raportu firmy konsultingowej KPMG. Zyskują znane polskie marki i produkty od lokalnych dostawców.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce. e-sklep Koronawirus w Polsce handel zakupy online żywność sklepy GOSPODARKA