X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
telekomunikacja mobilna

Dwóch operatorów nie dostosowało cenników roamingowych

Z informacji rzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że Virgin Mobile i Lycamobile nie dostosowały jeszcze swoich cenników do unijnych przepisów. Tylko czterech operatorów poprawnie wdrożyło nowe zasady działania roamingu w Unii Europejskiej, znane też jako Roam Like At Home. O zmianach w roamingu w UE mówił w Polskim Radiu 24 Łukasz Puchała z UKE.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 telefony komórkowe telekomunikacja mobilna telekom

Roaming: operatorzy wolą kary niż mniejsze zyski

Od 15 czerwca 2017 roku osoby podróżujące po Unii Europejskiej powinny móc telefonować, wysyłać SMS-y i korzystać z Internetu bez żadnych dodatkowych opłat, uiszczając jedynie stawki krajowe za połączenie. Jednak z grona polskich operatorów telefonii komórkowej tylko jeden zdecydował się na podejście literalne do wdrożenia przepisów i zniesienia opłat za roaming.
Zobacz więcej na temat:  Sylwia Zadrożna Elżbieta Szczerbak Karolina Mózgowiec UOKiK telekomunikacja mobilna telekomunikacja telefony komórkowe opłaty roaming UE GOSPODARKA

Kłopoty z usługami telekomunikacyjnymi

W jaki sposób operatorzy komórkowi zdobywają nowych klientów? Czy gwarantowany zasięg i promocyjne ceny abonamentów są realne? Jakie problemy miewają Polacy z rynkiem telekomunikacyjnym? O najczęstszych z nich powiedziała w Polskim Radiu 24 Agnieszka Popławska z Federacji Konsumentów oraz Irena Górecka z Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej i Witold Tomaszewski z Telepolis.pl
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 telekomunikacja telekomunikacja mobilna

Polskie światłowody szansą dla świata nauki

- Ważne jest to, że jednocześnie pracujemy nad czujnikami i mamy możliwość wytworzenia własnych światłowodów, bazując na polskiej technologii. Jest to dość unikalne, bo jest tylko kilka miejsc na świecie, w których tego typu światłowody można projektować i wytwarzać – mówi fizyk, dr inż. Tomasz Nasiłowski.
Zobacz więcej na temat:  fizyka Krzysztof Michalski NAUKA światło technologie telekomunikacja telekomunikacja mobilna

Dzięki smartfonom banki mają w garści klientów

Instytucje te chcą – dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału tabletów, smartfonów i oferty finansowej – pozyskać jak największą liczbę klientów, którym będą mogły proponować indywidualne oferty swoich usług, konkretne rabaty czy promocje. I bardziej ich związać ze sobą, znając wirtualny obraz każdego klienta.
Zobacz więcej na temat:  bank bank centralny NBP pieniądze smartfon smartfony tablet tablety telefonia komórkowa telekomunikacja mobilna