X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
moda

Biznes modowy ma dość koronawirusa. Stawia na "wibrujące róże" i "niedbałe kardigany"

Wart dziesiątki miliardów dolarów biznes modowy też ma dosyć koronawirusa. Jak pisze agencja Reuter, jego przedstawiciele - projektanci i handlowcy zauważyli, że po roku chodzenia w pastelowych ubraniach wypoczynkowych, kupujący ubrania wybierają style z kwiatowymi nadrukami, hasłami dobrego samopoczucia i biżuterią, symbolizującymi nadzieję i powracający optymizm.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA firmy biznes moda koronawirus

Od jedwabnych pończoch do garnituru – o ewolucji męskiej mody

Patrząc na mężczyzn uwiecznionych na XVI i XVII-wiecznych obrazach – odzianych w pończochy i kokardki, z peruką na głowie i grubą warstwą pudru na twarzy – można dojść do wniosku, że niekiedy stroili się bardziej niż ówczesne kobiety. O tym, co te stroje symbolizowały i jak doszło do tego, że panowie porzucili aksamitne, haftowane kamizelki na rzecz stonowanych garniturów, opowiedział w "Leniwym przedpołudniu" Krzysztof Łoszewski, projektant mody i kostiumograf.
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA Anna Popek Trójka moda mężczyzna