X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
machine learning

NASZ WYWIAD Gry komputerowe ze sztuczną inteligencją. Ekspert: prawie jak test psychologiczny

- Żeby zwiększyć przeżycie i satysfakcję z gry, stosuje się różne narzędzia, jak dynamiczne dostosowywanie trudności do poziomu gracza. Algorytmy uczące się w grze takiej jak "Cyberpunk 2077", mogą być używane do tego, by dostosowywać zawartość rozgrywki do sposobu gry użytkownika i tego, co go najbardziej motywuje - mówi portalowi PolskieRadio24.pl dr Piotr Sobolewski, specjalista z zakresu połączeń psychologii i sztucznej inteligencji w grach komputerowych z Politechniki Wrocławskiej. - Jest to prawie jak test psychologiczny - dodaje. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA technologie machine learning sztuczna inteligencja gry komputerowe psychologia psychologia dziecięca gry wideo

NASZ WYWIAD "Krok do przodu dla rozwoju branży". Premiera gry "Cyberpunk 2077"

- Warto zwrócić uwagę na samą skalę przedsięwzięcia "Cyberpunk 2077" - zatrudniono największe gwiazdy Hollywood, jak Keanu Reeves, reklamę gry pokazano na Times Square. CD Projekt Red są pewni swojego produktu - powiedział w rozmowie z portalem PolskieRadio24.pl Radosław Klasa, prezes koła naukowego TK Games Politechniki Wrocławskiej. - Gry, które uczą się zachowań graczy (...) mogą dostosowywać trudność do tego, jak dobry jest gracz. To całkiem innowacyjne podejście - wskazał dr Piotr Sobolewski z Politechniki Wrocławskiej.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA gry komputerowe nowe technologie psychologia komputery rozrywka sztuczna inteligencja machine learning

Czym są sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe?

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja są ostatnio modnymi pojęciami, które omawiane są na różnego rodzaju konferencjach poświęconych nowym technologiom. Przykładem uczenia maszynowego są aplikacje, które na podstawie naszych zdjęć pokazują, jak będziemy wyglądać za kilkadziesiąt lat. Dziedziny te jednak mają znacznie szersze i bardziej użyteczne zastosowanie w życiu codziennym i w biznesie.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 sztuczna inteligencja uczenie maszynowe machine learning technologia NAUKA