X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x
PR24 Portal
Section05
lotnictwo

NASZ WYWIAD Kapitan Dariusz Kulik: branża lotnicza jest w zapaści, wielu podróżnych ma obawy

Kapitan Dariusz Kulik, pilot samolotów pasażerskich i twórca popularnego kanału na YouTube "Turbulencja" w rozmowie z portalem PolskieRadio24.pl przyznaje, że branża lotnicza po trzech miesiącach pandemii i uziemieniu samolotów przez wielu przewoźników jest w bardzo trudnej sytuacji. Jego zdaniem to, jak szybko przewoźnicy zaczną stawać na nogi, zależy od tego, czy ludzie poradzą sobie z obawami przed podróżowaniem - obawami, które nie zawsze mają racjonalne uzasadnienie.
Zobacz więcej na temat:  lotnictwo samoloty podróże turystyka

TYLKO U NAS Z powodu pandemii Visa pozwala odrzucać wnioski o chargeback. Klienci oburzeni

W związku z pandemią koronawirusa w całej Europie odwołano loty. Pasażerowie linii lotniczych mają problemy z odzyskaniem pieniędzy. Tymczasem Visa właśnie pozbawia ich "ostatniej deski ratunku", czyli chargebacku. Wydawca kart płatniczych uzasadnia, że w związku z COVID-19 bank ma prawo negatywnie rozpatrzyć żądanie klienta. Na stanowisko Visy przy odrzucaniu reklamacji powołuje się m.in. mBank. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA bank mBank płatności lotnictwo reklamacja społeczeństwo

TYLKO U NAS Coraz więcej problemów ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot. Prawo jest jednak po stronie klientów

Pandemia koronawirusa wywołała duże zamieszanie w przemyśle lotniczym, pojawiły się obawy o przyszłość całej branży. Cierpią też klienci - wielu z nich ma problem z odzyskaniem pieniędzy za odwołany lot. Skarg jest coraz więcej, a ze zwrotami bywa różnie. Jedno nie ulega wątpliwości: prawo w tej sprawie stoi po stronie konsumenta, pytanie jednak, jak skutecznie da się w obecnej sytuacji to prawo egzekwować. Niektórzy eksperci już teraz mówią, że w walce o zwrot pieniędzy trzeba się uzbroić w cierpliwość.
Zobacz więcej na temat:  lotnictwo Ryanair konsument POLSKA podróże turystyka