X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
bankowość elektroniczna

Otwarta bankowość. Pierwsze podmioty otrzymały licencję

14 firm i 6 banków wystąpiło do Komisji Nadzoru Finansowego o zgodę na prowadzenie otwartej bankowości. Ma to umożliwić rozwój nowych produktów i usług finansowych. Ramą prawną jest unijna dyrektywa, która stanowi, że za zgodą klienta banki mogą udostępnić informacje o jego rachunkach płatniczych zewnętrznym, licencjonowanym podmiotom.
Zobacz więcej na temat:  bankowość elektroniczna bankowość finanse osobiste

Włamanie na konto bankowe. Jak odzyskać pieniądze?

- Bank teoretycznie w terminie jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia, powinien zwrócić kwotę niewykonywanej przez nas transakcji. Banki jednak znajdują argumenty, żeby nie zwracać tej kwoty - mówi Izabela Dąbrowska-Antoniak z Biura Rzecznika Finansowego. W jaki sposób klienci banków powinni egzekwować swoje prawa?
Zobacz więcej na temat:  bank bankowość internetowa bankowość elektroniczna oszustwo finanse Justyna Golonko

Zły sposób informowania o zmianach. Banki oferują zwroty

Banki muszą zwracać klientom pieniądze. Chodzi o sytuację, gdy bank w ciągu ostatnich 3-4 zmienił tabelę opłat i prowizji i nie informował o tym klientów w odpowiedni sposób. Banki najczęściej przekazywały taką informację w systemie bankowości elektronicznej. Tymczasem, zdaniem UOKiK-u, powinny były to zrobić na "twardym nośniku", czyli np. wysyłając tradycyjny list. Teraz banki muszą zwrócić klientom różnicę.
Zobacz więcej na temat:  Karolina Mózgowiec banki bankowość elektroniczna UOKiK

Cyberprzestępczość bankowa. Jak się przed nią chronić?

Kiedyś zrobienie przelewu, sprawdzenie finansów na koncie, czy zapłacenie za ratę kredytu, wymagało wizyty w banku. Obecnie większość operacji bankowych, możemy wykonać nawet bez użycia komputera. Wystarczy nam jedynie telefon z odpowiednią aplikacją i dostępem do internetu. Czy innowacyjne udogodnienie jest rzeczywiście całkowicie bezpieczne? Jakie pułapki czyhają na użytkowników bankowości elektronicznej?
Zobacz więcej na temat:  Roman Czejarek Przemysław Barbrich bankowość internetowa bankowość elektroniczna społeczeństwo banki cyberprzestępczość