X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x

Jedzenie na mieście, czyli oszustwa na talerzu

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2020 10:00
Temat przestępstw gastronomicznych bywa często lekceważony, mimo, że jest ich naprawdę zaskakująco dużo.
Audio
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/Louno Morose

– Oszukiwanie klienta, to strategia, która nie buduje sympatii, która przywiązywałaby konsumenta do firmy. Jak więc zrobić coś wbrew jego woli, zachowując ową sympatię? Wystarczy swoją wolę opakować w wolę klienta i mu o tym rzecz jasna nie mówić. Trzeba ją tylko ładnie opisać i odpowiednio wycenić. Tak powstają oszustwa ciche i systematyczne – mówi Katarzyna Cygler.

W USA, gdzie prowadzone są liczne śledztwa w sprawie tego typu oszustw, biuro prokuratora stanu Nowy Jork ujawniło, że prawie 3/4 klientów restauracji, którzy zamówili znaną i drogą rybę – czerwonego lucjana – dostało inną, tyle, że w tym samym sosie. W Wielkiej Brytanii okazało się, że wiele punktów sprzedających kultowe Fish & Chips, serwuje zupełnie inne ryby, niż te, które reklamują. Co więcej, towar pochodzi często z czarnego rynku i są to nierzadko chronione gatunki. Inne śledztwo, przeprowadzone znów w USA, wykazało, że w niemal każdej restauracji serwującej sushi pojawiają się poważne przekłamania w menu.

– Okazuje się, że gastronomiczne występki łatwo jest przełknąć, pod warunkiem, że się o niczym… nie wie – podsumowuje prowadząca audycję.

***

Tytuł audycji: Trójkowy detektyw
Prowadzi: Katarzyna Cygler
Data emisji: 18.02.2020
Godzina emisji: 9.47

ml/gs

Czytaj także

Smutny koniec wielkiej kariery Igi Korczyńskiej

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2020 10:00
– Zaplątanie emocjonalno-fizyczno-erotyczne to wdzięczny temat thrillerów i poradników dla par. Człowiek zwykle nie widzi, że jest już wplątany, a gdy już zobaczy, gdzie się znalazł, to jest tam na tyle ciemno, że nie widać sposobu na wyplatanie się. Czasami jedynym rozwiązaniem staje się zbrodnia… – mówi Katarzyna Cygler.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pawliszak kontra Dunikowski – dzieje pojedynku, do którego nie doszło

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2020 10:00
– W czasach, kiedy sprawa męskiego honoru był nadzwyczaj delikatną, pojedynków było sporo i też, z tej przyczyny trup słał się gęsto. Na początku XX wieku państwa polskiego nie było, ale polska kultura i sztuka rozwijały się obficie, a tam aż huczało od emocji i rozedrganych ambicjonalnie wybitnych jednostek – mówi Katarzyna Cygler.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dating Game Killer – zabójcza randka w ciemno

Ostatnia aktualizacja: 28.01.2020 10:00
– Potencjał biznesowy zalotów i randek jest ogromny, co zauważyli amerykańscy producenci stacji telewizyjnych już w latach 60. – rozpoczyna swoja opowieść Katarzyna Cygler.
rozwiń zwiń