X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

"I Love Radio" w Trójce!

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2018 13:00
11 kwietnia, w Polski Dzień Radia, na antenach Polskiego Radia między godziną 8.00 a 8.30 wyemitowany zostanie specjalny charytatywny blok reklamowy. W tym dniu przygotowaliśmy wyjątkowe audycje oraz konkursy i zabawy dla słuchaczy.
Audio
  • Przemysław Bluszcz: moja przygoda z radiem zaczęła się od Listy Przebojów Trójki (Zapraszamy do Trójki - ranek)
  • Maria Seweryn: mam wyjątkowy sentyment do Teatru Polskiego Radio (Do południa/Trójka)
  • Krzysztof Gosztyła: moje radio jest jak najlepsze antidotum na samotność (Do południa/Trójka)
  • Rafał Królikowski: radio daje niezwykłą intymność (Muzyczna poczta UKF)
  • Andrzej Mastalerz: praca w radiu to dla mnie przyjemność i duży zaszczyt (Magazynek/Trójka)
  • Grażyna Barszczewska: święto radia jest moim świętem (Zapraszamy do Trójki - popołudnie)
Dla słuchaczy mamy kubki i koszulki z napisem akcji I LoveRadio
Dla słuchaczy mamy kubki i koszulki z napisem akcji "I LoveRadio"Foto: Polskie Radio

I Love Radio to wspólna akcja pięciu największych nadawców w Polsce, której celem jest popularyzacja radia jako efektywnego medium reklamowego. W Polski Dzień Radia, na antenach konkurujących na co dzień ze sobą grup radiowych, został wyemitowany wspólny Charytatywny Blok Reklamowy. Specjalny blok reklamowy pojawił się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, a więc w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe usłyszeliśmy w porannych pasmach stacji, pomiędzy godziną godz. 8.00 a 8.30.

Całkowity dochód ze sprzedaży reklam w bloku charytatywnym przekazany zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. 

W tym szczególnym dla radia dniu na antenach Polskiego Radia nie zabrakło specjalnych audycji oraz konkursów i zabaw z nagrodami. 

W Trójce przez cały dzień prozę na temat radia czytali: Grażyna Barszczewska, Maria Seweryn, Andrzej Mastalerz, Przemysław Bluszcz, Rafał Królikowski oraz Krzysztof Gosztyła. Na słuchaczy w porannym i popołudniowym programie "Zapraszamy do Trójki" oraz w audycji "Do południa" czekały będą zestawy kubków i koszulek z nazwą akcji "I Love Radio". Nagrania  przygotowała Natalia Grzeszczyk.