X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Reportaż

„W pułapce reklamy” – reportaż Antoniego Rokickiego

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2021 10:29
Na co należy uważać, czytając ulubioną gazetę lub przeglądając internet...? 
Audio
  • W pułapce reklamy - reportaż Antoniego Rokickiego
Wiele nieuczciwych reklam możemy znaleźć w gazetach dla seniorów.
Wiele nieuczciwych reklam możemy znaleźć w gazetach dla seniorów. Foto: https://pixabay.com

Każdego dnia docierają do nas setki, a nawet tysiące reklam... Sztaby marketingowców spędzają niekiedy wiele miesięcy nad tym, by opracowywane przez nich materiały reklamowe jak najlepiej wpływały na odbiorców... Duża część reklam skierowana jest do osób starszych, które zmagają się z różnymi problemami zdrowotnymi. Na co należy uważać, czytając ulubioną gazetę lub przeglądając internet...?

W reportażu wystąpił m.in. prof. dr hab. n. farm. Zbigniew Fijałek – Kierownik Zakładu Farmacji Kryminalistycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Zapraszamy do wysłuchania reportażu Antoniego Rokickiego "W pułapce reklamy" na antenie radiowej Jedynki w piątek 22 stycznia ok. godz. 23.10.