X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Reklamacja żywności. Czy musi być walką z wiatrakami?

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 18:57
Na żywność w ciągu roku wydajemy znaczącą część przychodów. Zdarza się, że produkty, które na pierwszy rzut oka zachęcają świeżym wyglądem, po dokładnym przyjrzeniu się, okazują się być całkowicie niejadalne. Jakie działania zastosować w obliczu tego typu sytuacji?
Audio
  • Gość Jedynki - Andrzej Gantner, o postępowaniu reklamacyjnym (Cztery pory roku/Jedynka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Voyagerix

Zepsuty produkt w torbie z naszymi zakupami to nic innego, jak poniesienie straty. Często bywa tak, że nie podejmujemy żadnych działań w celu uzyskania rekompensaty, bo wydaje nam się, że cena produktu nie jest warta tego, aby podjąć się walki i zażądać reklamacji - Każda reklamacja jest niezwykle cenna, gdyż zarówno producent, jak i sam sklep, mają szansę uzyskać informację na temat tego, że dany produkt okazał się wadliwy - mówi Andrzej Gantner, z Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dot. Żywności.

- Pamiętajmy o tym, żeby za każdym razem prosić sprzedawcę o paragon, gdyż znacznie ułatwi to postępowanie reklamacyjne. Poszkodowany powinien ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę produktu na nowy - podkreśla gość Jedynki.

Jaki mamy czas na wniesienie reklamacji? Co, jeśli przez zepsuty produkt doświadczymy poważnego uszczerbku na zdrowiu lub poniesiemy duże straty finansowe? Kto będzie odpowiednim mediatorem przy rozpatrywaniu sprawy? Czy proces reklamacyjny może mieć swój finał w sądzie? 

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzi: Sława Bieńczycka

Gość: Andrzej Gantner (Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dot. Żywności)

Data emisji: 1.02.2019

Godzina emisji: 11.13

K.A/ag

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Po pierwsze zdrowie". Skorzystaj z porad specjalistów

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2018 11:00
Przed budynkiem Polskiego Radia przy Alei Niepodległości w Warszawie można było bezpłatnie zbadać słuch. Profesjonalne Mobilne Centrum Słuchu było otwarte do godziny 15.00. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sól - smaczny dodatek czy biała trucizna?

Ostatnia aktualizacja: 07.12.2018 17:29
Zbyt obfite jedzenie soli powoduje wzrost poziomu sodu w organizmie, a to jest dla człowieka niekorzystne. Sprzyja wielu chorobom m.in. nowotworowi żołądka i zwiększa ryzyko nadciśnienia tętniczego, a przede wszystkim otyłości.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak dbać o zdrowie w codziennym pędzie życia?

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2019 18:10
W dobie szybkiego stylu życia trudno nam znaleźć czas na wykonanie badań okresowych. Często trafiamy do gabinetu lekarskiego w momencie, kiedy problemy zdrowotne nawarstwiają się, a proces leczenia okazuje się kosztowny i czasochłonny. Co zrobić, aby nie doprowadzać do takich sytuacji?
rozwiń zwiń