X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Super Bowl: Amerykanie mniej interesują się sportem? Najniższa oglądalność meczu od 15 lat

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2021 17:06
Finał ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl obejrzało w telewizji w USA najmniej widzów od 15 lat - 92 miliony. W porównaniu z ubiegłym rokiem to spadek oglądalności o 9 procent. 
Super Bowl LV
Super Bowl LV Foto: PAP/EPA/ERIK S. LESSER
  • Prawie sześć milionów osób śledziło jednak mecz w internecie, co jest rekordem Super Bowl 
  • Tegoroczny Super Bowl zakończył się triumfem Tampa Bay Buccaneers, których do triumfu poprowadził legendarny Tom Brady 
Super Bowl 2021 1200 PAP.jpg
Super Bowl 2021. Tampa Bay Buccaneers triumfatorem rozgrywek. Tom Brady po raz siódmy na szczycie

Streamy coraz popularniejsze 

Rekordowy był rok 2015, gdy mecz obejrzało 114,4 mln Amerykanów.

W tym roku zanotowano jednak znaczący wzrost śledzących to wydarzenie na różnych platformach streamingowych - średnio było to 5,7 mln osób. To rekord w historii Super Bowl.

Brady przeszedł do historii 

W finale Tampa Bay Buccaneers pokonali broniących tytułu Kansas City Chiefs 31:9 i po raz drugi w historii zostali mistrzami NFL. Natomiast pierwszy raz zdarzyło się, że Super Bowl został rozegrany na stadionie jednej z rywalizującej w nim drużyn - Buccaneers, choć gospodarze finału wybierani są z kilkuletnim wyprzedzeniem.

Siódmy mistrzowski tytuł wywalczył 43-letni Tom Brady, najbardziej utytułowany zawodnik ligi NFL. Wcześniej 20 lat sędził w New England Patriots i w barwach tego klubu sześciokrotnie triumfował. Na Florydzie Brady po raz piąty w karierze został uznany najbardziej wartościowym zawodnikiem (MVP) meczu o mistrzostwo.

/empe 

Czytaj także

Super Bowl 2021: Tampa Bay Buccaneers - Kansas City Chiefs. Tom Brady przejdzie do historii?

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2021 10:00
W nocy z 7 na 8 lutego, Tampa Bay Buccaneers i Kansas City Chiefs zmierzą się w 55. Super Bowl. Czy Tom Brady zdobędzie trofeum po raz siódmy.
rozwiń zwiń