X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Formuła 1: prezentacja bolidu Alfa Romeo Racing Orlen

Ostatnia aktualizacja: 22.02.2021 08:00
Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu na nadchodzący sezon Formuły 1 odbyła się w Polsce. Dzięki PKN Orlen, należący do zespołu Alfa Romeo Racing Orlen model C41 ujrzał światło dzienne w Teatrze Wielkim w Warszawie. 
Robert Kubica
Robert KubicaFoto: materiały prasowe/Alfa Romeo Racing Orlen

- Motorsport to jeden z kluczowych elementów budowania rozpoznawalności marki Orlen. Zaangażowanie w F1 i współpraca z jedynym Polakiem znajdującym się w prestiżowym gronie kierowców przynosi nam wymierne korzyści. Samego Roberta Kubicę spontanicznie kojarzy z PKN Orlen ponad 70 proc. respondentów, co ma pozytywny wpływ na efektywność reklam, ale też kampanii społecznych. Współpraca z zespołem to oczywiście nie tylko wyścigi, ale też liczne wydarzenia, które wspólnie organizujemy jak np. ubiegłoroczne obchody stulecia "Cudu nad Wisłą". Cieszę się, że inauguracja nowego bolidu odbędzie się w Polsce - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN Orlen. 

kubica 1200 f.jpg
Robert Kubica w 24h Daytona. "Nowy rok, nowe wyzwanie"

Dzięki zaangażowaniu w F1 Orlen w 2020 r. pojawiła się w ponad 100 tysiącach artykułów, które według danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy. Z kolei ekwiwalent reklamowy z tytułu obecności marki Orlen w mediach społecznościowych poprzez team ARRO wyniósł 7,5 miliona euro, czyli ponad 33 miliony złotych. Zasięg materiałów pozycjonujących markę Orlen na kanałach społecznościowych teamu Alfa Romeo Racing Orlen przekroczył 200 milionów odbiorców, a na kanałach własnych PKN Orlen 35 milionów. Rywalizację na torze F1 transmituje 51 krajowych telewizji, a łączna widownia według badań Nielsen sięga 400 mln widzów. Według badań Nielsen TV Exposure Analysis z 2020 roku, w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki Orlen wyniósł ponad 400 milionów złotych. Oznacza to ponad trzykrotny wzrost względem 2019 roku.


Zespół Alfa Romeo Racing Orlen w poprzednim bolidzie C39 w 2020 r. wziął udział w 17 weekendach wyścigowych. Łącznie, zespół prowadzony przez Frederica Vasseura, pojawił się w dwunastu krajach na dwóch kontynentach, zajmując na koniec sezonu ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Ograniczenia spowodowane pandemią, nie tylko zmodyfikowały kalendarz, ale także otworzyły nowe możliwości współpracy. W ciągu całego sezonu odbyło się wiele dodatkowych aktywności prezentowanych na kanałach social media, ale też wirtualne spotkania z zawodnikami, spacery po garażu i spotkania z konstruktorami. Były one wykorzystywane przez PKN Orlen w działaniach promocyjnych kierowanych do kluczowych grup interesariuszy.

Czytaj także:

inf. prasowa


Czytaj także

Formuła 1: Orlen zostaje z Alfą Romeo. Robert Kubica nie zmienia zespołu

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2020 12:34
Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek potwierdził na piątkowym briefingu prasowym, że grupa pozostanie jednym ze sponsorów zespołu Formuły 1 Alfa Romeo Orlen Racing, a Robert Kubica nadal będzie pełnił rolę kierowcy testowego i rezerwowego w tej ekipie. 
rozwiń zwiń