X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x
Wiadomości

Rusza kampania "Gramy Fair". Walka z dopingiem i edukacja celem Ministerstwa Sportu

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2019 15:00
- Przybliżenie problematyki antydopingowej i edukacja szczególnie młodych ludzi, jak wielkim problemem sportu jest doping - takie są zdaniem ministra sportu i turystyki Witolda Bańki cele kampanii informacyjno-edukacyjnej „Gramy Fair”. Jej inauguracja miała miejsce w Warszawie.
Audio
  • Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, mówi o celach tego projektu (IAR)
  • Pyrek tłumaczy, dlaczego ważne jest zwalczanie dopingu (IAR)
  • W kampanię "Gramy Fair" zaangażowany jest również bramkarz piłkarskiej Legii Warszawa, Arkadiusz Malarz. Zawodnik tłumaczy, dlaczego wspiera ten projekt (IAR)
Minister sportu i turystyki Witold Bańka podczas konferencji prasowej poświęconej nowej kampanii antydopingowej GRAMY FAIR, której inicjatorem jest Polska Agencja Antydopingowa (POLADA)
Minister sportu i turystyki Witold Bańka podczas konferencji prasowej poświęconej nowej kampanii antydopingowej „GRAMY FAIR”, której inicjatorem jest Polska Agencja Antydopingowa (POLADA)Foto: PAP/Leszek Szymański

- Walka z dopingiem i skuteczne przeciwdziałanie temu globalnemu problemowi jest jednym z filarów polityki MSiT. Chciałem pogratulować Polskiej Agencji Antydopingowej i jej partnerom w tej akcji, pierwszej tego typu w Polsce na taką skalę. To kampania edukacyjna i społeczna, której zadaniem jest przybliżenie problematyki antydopingowej i edukacja szczególnie młodych ludzi, jak wielkim problemem sportu jest doping – powiedział Bańka podczas poniedziałkowej konferencji na Stadionie PGE Narodowym.

Ideą "Gramy Fair" jest walka ze zjawiskiem stosowania dopingu zarówno w sporcie zawodowym, jak i amatorskim oraz zwrócenie uwagi na konsekwencje zdrowotne i wizerunkowe.

- Chcemy chronić zdrowie zawodników w kontekście m.in. przyjmowania nieświadomego różnych substancji zabronionych. Ważnym aspektem jest podnoszenie świadomości, zależy nam aby sportowcy wyczynowi i amatorzy w Polsce byli "uzbrojeni" w odpowiednią wiedzę nt. polityki antydopingowej - stwierdził dyrektor Polskiej Agencji Antydopingowej (POLADA) Michał Rynkowski.

W ramach kampanii POLADA przeprowadzi szkolenia wśród blisko 320 zawodników z 14 klubów PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych. Akcja obejmie również 16 000 dzieci, które będą rywalizować w 320 turniejach piłki ręcznej organizowanych w ramach projektu „Kocham ręczną” przez Fundację Orły Sportu na 160 wielofunkcyjnych obiektach sportowych „Orlik” w całej Polsce. Kampania w mediach będzie prowadzona od 15 kwietnia do 15 maja, natomiast w swoim wymiarze edukacyjnym będzie realizowana co najmniej do zakończenia 2019 roku.

TVP

- Taka akcja edukacyjna przyniesie pozytywny skutek. Uzmysłowi jak wielkim problemem, zagrożeniem i złem dla sportu jest doping. Przemysł dopingowy rozwija się, a my ciągle musimy podążać, walczyć i stąd różnego rodzaju działania, zwiększenie kontroli i zwiększenie polityki antydopingowej. Sportowcy muszą być gotowi na jak najczęstsze kontrole - przyznał minister Bańka, który jest europejskim kandydatem na szefa Światowej Agencji Antydopingowej (WADA); wybór nastąpi 14 maja.

- Jestem przekonany, że warto przeprowadzić kampanię o zasięgu ogólnopolskim. Naszym celem jest zmniejszenie skali stosowania dopingu, zmniejszenie zjawiska handlu nielegalnymi substancjami. Zależy nam, aby sportowcy wraz ze środowiskiem antydopingowym plus zaangażowani partnerzy mówili jednym głosem: gramy przeciwko dopingowi, "nie" dla dopingu - dodał Rynkowski.

Ambasadorami kampanii, której inicjatorem jest POLADA, zostali m.in. Luiza Złotkowska, Monika Pyrek, Angelika Cichocka, Jan Błachowicz i Arkadiusz Moryto.

pm

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Witold Bańka: naszym celem jest oczyszczanie sportu z dopingu

Ostatnia aktualizacja: 30.03.2019 20:09
W listopadzie Witold Bańka, minister sportu i turystyki, może zostać szefem Światowej Agencji Antydopingowej. O jego planach reformowania systemu antydopingowego i o tym, jak oczyścić sport - głównie olimpijski - z dopingowych oszustów rozmawialiśmy w "Magazynie sportowym".
rozwiń zwiń