X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Ekstraklasa z nowym sponsorem tytularnym? Ligę czekają zmiany

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2019 18:01
Od sezonu 2019/2020 najwyższa klasa rozgrywkowa w Polsce zmieni sponsora tytularnego. Zamiast Lotto, rolę tę przejmie PKO Bank Polski, dotąd sponsor główny rozgrywek - podał "Przegląd Sportowy". Zdaniem gazety, piłkarskie rozgrywki czekają też zmiany dotyczące terminów spotkań. 
Piłkarze Wisły Płock Angel Garcia Cabezali (L) i Adam Dżwigała (P) oraz William Remy (C) z Legii Warszawa podczas meczu Ekstraklasy
Piłkarze Wisły Płock Angel Garcia Cabezali (L) i Adam Dżwigała (P) oraz William Remy (C) z Legii Warszawa podczas meczu EkstraklasyFoto: PAP/Piotr Augustyniak

Władze rozgrywek przeanalizowały niską frekwencję podczas poniedziałkowych meczów. Zdecydowano, iż w przyszłym sezonie podczas grudniowych i lutowych serii gier piłkarze nie będą występować w ten dzień tygodnia. Zamiast tego, rozegrają dodatkowy, trzeci mecz w niedzielę. Po tej korekcie liczba "ligowych" poniedziałków ma spaść do piętnastu w sezonie. 

Inna zmiana będzie dotyczyła sponsora tytularnego rozgrywek. Według informacji gazety, dojdzie tu do swoistej rotacji między Lotto, które pełni tę rolę od 2017 roku, a PKO BP. Państwowy bank od początku obecnego sezonu jest sponsorem głównym ligi, a jego logo jest obecne na klatkach piersiowych zawodników wszystkich szesnastu drużyn. 

Od przyszłego sezonu podział ma być odwrotny. Liga będzie nosić nazwę PKO Ekstraklasa, natomiast logo Lotto pojawi się na strojach piłkarzy w tym samym miejscu, w którym obecnie znajduje się znak banku. 

pm, przegladsportowy.pl 


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ekstraklasa: zamieszanie wokół kontraktu dla młodego gracza Korony. "Bandycka propozycja"

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2019 15:39
Korona Kielce wystosowała mocne oświadczenie w sprawie negocjacji z 17-letnim Oskarem Sewerzyńskim. Grzegorz Rasiak, który jest agentem młodego zawodnika, skrytykował warunki zaproponowanej przez klub umowy, co odbiło się szerokim echem.
rozwiń zwiń