X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

USA: rekordowe obroty sklepów internetowych w Czarny Piątek

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2017 09:40
Czarny Piątek w Stanach Zjednoczonych przyniósł rekordową sprzedaż przez internet. Obroty sklepów internetowych były prawie o 18 proc. wyższe niż przed rokiem.
Audio
  • Handel online bije rekordy w USA - relacja Marka Wałkuskiego (IAR)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/ one photo

Według firmy analitycznej Adobe Digital Insights w Czarny Piątek Amerykanie wydali 5 miliardów dolarów na zakupy w 100 największych sieciach sprzedaży internetowej. W Święto Dziękczynienia sprzedaż online wyniosła 1,9 miliarda dolarów. Takie wyniki oznaczają wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym o 17,9 proc.

Czytaj także
trump F 1200.jpg
USA: Trump odmówił magazynowi "Time". W grę wchodził tytuł "Człowieka roku"?

Według ekspertów jest to skutek usprawnienia sposobu sprzedaży przez internet, skrócenia czasu przesyłek i ułatwień zwracania towarów. W tym roku około 40 proc. zakupów online Amerykanie dokonywali za pomocą smartfonów. Wstępne dane z tradycyjnych sklepów mówią o spadku liczby klientów ale zaledwie o 1-2 prc. Oznacza to, że wyniki całego amerykańskiego handlu w Czarny Piątek będą prawdopodobnie znacznie lepsze niż przed rokiem.

Prognozy te cieszą ekonomistów ponieważ w USA popyt wewnętrzny stanowi 70 proc. produktu krajowego brutto. Choć w tym roku amerykańscy handlowcy przygotowali dla klientów trochę mniej atrakcyjne oferty, nadal tysiące produktów można było nabyć ze zniżkami na poziomie 50 proc. lub więcej. Największą popularnością cieszyły się telewizory, konsole do gier i zabawki.

pg

Czytaj także

Dziś "Black Friday". Szaleństwo zakupów już nie tylko za oceanem

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2017 15:34
"Black Friday'' w Stanach Zjednoczonych rozpoczął się już w czwartek. Część sklepów największych sieci handlowych w USA otworzyło swoje wrota jeszcze tego dnia o godzinie 17, kiedy tradycyjnie Amerykanie jedzą indyka i celebrują święto Dziękczynienia.
rozwiń zwiń