X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Centrum Deloitte powstanie w Rzeszowie. Będzie 200 miejsc pracy

Ostatnia aktualizacja: 24.07.2015 10:37
Deloitte otworzy w Rzeszowie Centrum Usług Wspólnych. Placówka będzie świadczyła usługi związane m.in. z księgowością, obsługą IT, administracją i zarządzaniem ryzykiem dla oddziałów firmy z 18 krajów Europy Środkowej.
Zatrudnienie w centrum znajdą przede wszystkim absolwenci szkół wyższych o profilu ekonomicznym, technicznym, informatycznym, z zakresu administracji czy logistyki.
Zatrudnienie w centrum znajdą przede wszystkim absolwenci szkół wyższych o profilu ekonomicznym, technicznym, informatycznym, z zakresu administracji czy logistyki. Foto: Pixabay

Jak powiedział dyrektor biura obsługi inwestora w rzeszowskim magistracie Waldemar Macheta, jest to pierwsze takie centrum outsourcingowe w stolicy Podkarpacia.

Dodał, że Rzeszów od niedawna dopiero "stawia" na outsourcing. - Do tej pory skupialiśmy się głównie na przemyśle lotniczym czy na informatyce. Dlatego tylko w marzeniach mogliśmy się spodziewać, że jednym z pierwszych inwestorów w tej branży będzie tak topowa firma jak Deloitte - mówił.

Macheta podkreślił, że spodziewa się kolejnych inwestorów w tej branży. Jego zdaniem, skoro tak duża firma, jak Deloitte wchodzi do miasta, to znak dla innych, że warto w Rzeszowie otworzyć takie centrum.

Według dyrektora, niedługo w Rzeszowie będzie dostępnych ok. 30 tys. m kw powierzchni klasy A - czyli takiej, która jest potrzebna dla tego typu inwestycji.

200 miejsce pracy

Wicedyrektor Deloitte Polska Marek Turczyński powiedział na konferencji, że Rzeszów rywalizował z 18 krajami w Europie Środkowej. - Wybraliśmy Rzeszów, bo miasto ma potencjał - dużą liczbę studentów, którzy, mam nadzieję, będą chcieli z nami współpracować. Jest też w pobliżu lotnisko, a to ważne, bo centrum będzie odwiedzane przez naszych kolegów z wielu innych krajów - zaznaczył.

Na razie w centrum zatrudnionych zostanie kilkadziesiąt osób. Już rozpoczął się proces rekrutacji. Według miejskich urzędników pracę docelowo może znaleźć nawet 200 osób. Informacji tej nie potwierdził Turczyński, który zaznaczył, że jeśli centrum będzie "zdobywać kolejne kamienie milowe", wówczas firma będzie informowała o rozwoju rzeszowskiego centrum.

Kogo zatrudni Deloitte?

Zatrudnienie w centrum znajdą przede wszystkim absolwenci szkół wyższych o profilu ekonomicznym, technicznym, informatycznym, z zakresu administracji czy logistyki. Przedstawiciele firmy dodawali jednak, że na pracę mogą liczyć również studenci innych kierunków czy osoby starsze. Liczyć ma się przede wszystkim otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Jednym z wymogów przy rekrutacji jest również znajomość języka angielskiego.

Rzeszowskie centrum będzie świadczyło usługi wewnętrzne związane m.in. z księgowością, obsługą IT, administracją i zarządzaniem ryzykiem dla oddziałów Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. W tej części kontynentu firma zatrudnia blisko 5 tys. osób.

***

Deloitte świadczy usługi m.in. audytorskie, konsultingowe, doradztwa podatkowego i finansowego klientom w 140 krajach. Zatrudnia 169 tys. osób, z tego w Polsce ok. 1 tys.

W Rzeszowie dotychczas swoje centrum usług - contact center - miał m.in. bank PKO BP. W regonie podobne placówki powstały m.in. w Jaśle, Sanoku, Przemyślu i Krośnie utworzyła je Grupa Kapitałowa Loyd.

mr

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ranking Deloitte: świetny wynik polskich firm. Rządzimy w regionie

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2014 08:03
W rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej co trzecia pochodzi z Polski - informuje "Puls Biznesu".
rozwiń zwiń