X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Jaka będzie przyszłość rynku medialnego w Polsce?

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2014 12:06
Kwestie dalszego rozwoju naziemnej telewizji i początków cyfryzacji radiofonii zdominują dyskusje podczas konferencji "Przyszłość rynku medialnego w Polsce", która rozpoczęła się w Poznaniu.
Audio
  • Konferencja „Przyszłość rynku medialnego w Polsce” - relacja Doroty Piotrowskiej (IAR)
1 października Polskie Radio rozpoczęło nadawanie w nowej technologii radiofonii cyfrowej DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus). Odbiorniki analogowe wciąż jednak pozostają w użyciu.
1 października Polskie Radio rozpoczęło nadawanie w nowej technologii radiofonii cyfrowej DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus). Odbiorniki analogowe wciąż jednak pozostają w użyciu. Foto: Wojciech Kusiński/Polskie Radio

Pierwszy dzień konferencji organizowanej przy udziale Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przebiega pod hasłem przyszłości polskiego rynku telewizyjnego wobec międzynarodowych planów ograniczenia miejsca dla telewizji naziemnej. Drugi dzień konferencji poświęcony zostanie radiu cyfrowemu, a przyświecać mu będzie hasło „Radio cyfrowe - więcej niż radio”.

Specjaliści z całej Europy będą rozmawiać m.in o doświadczeniach, związanych z wprowadzaniem cyfrowego radia.

W październiku ubiegłego roku Polskie Radio rozpoczęło nadawanie w jakości cyfrowej w Warszawie i na Śląsku, co pozwala na odbiór sygnału cyfrowego ponad siedmiu milionom Polaków (18,6 proc. zasięgu ludnościowego). Proces pokrycia sygnałem największych aglomeracji Polskie Radio planuje zakończyć nie później niż do końca 2015 roku, natomiast pełne pokrycie terytorium kraju nie później niż do końca 2020 roku.
W pierwszym multipleksie cyfrowo można już słuchać ośmiu stacji, tworzonych przez Polskie Radio: Jedynki, Dwójki, Trójki, Czwórki, Zagranicy, PR24, Rytm, Polskie Radio Katowice / Radio dla Ciebie (RDC). W następnych miesiącach sukcesywnie uruchamiane będą nowe kanały. Mają to być Radio Krasnal dla dzieci i młodzieży, Radio Retro wykorzystujące zasoby archiwalne oraz Radio Eureka o nauce, technice i historii.

IAR, bk

Czytaj także

Technologiczny skok. Cyfryzacja radia postępuje!

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2013 15:18
W 2015 roku system cyfrowy Polskiego Radia będzie obejmował ponad połowę kraju. Zapewniał o tym w Radiu 24 prezes Andrzej Siezieniewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Cyfrowe radio w natarciu. Warto takie mieć

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2013 18:08
Coraz więcej osób jest zainteresowanych radiem cyfrowym. I zadaje wiele pytań. Na te zadawane najczęściej odpowiada w "Czterech porach roku" Tomasz Bochyński z Wydziału Systemów Multimedialnych Polskiego Radia.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Cyfryzacja radia daje odbiorcom nowe możliwości

Ostatnia aktualizacja: 09.11.2013 14:29
- Proponujemy naszym słuchaczom nową formę dotarcia do fal radiowych. Oprócz kanałów dostępnych do tej pory, pojawiły się dodatkowe programy i funkcjonalności - opowiadał Agnieszce Szydłowskiej w audycji "Radiowy Dom Kultury" rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Cyfryzacja radia? Wiceszef KRRiT: wszyscy skorzystają!

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2014 13:22
Nadawcy komercyjni nie powinni obawiać się procesu cyfryzacji sygnału radiowego. Wiceszef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji mówi w "Rzeczpospolitej", że ze zmian skorzystają wszyscy - zarówno media publiczne jak i podmioty prywatne.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Z bolcem, czy bez bolca - czyli jak odbierać telewizję cyfrową?

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2014 11:00
No właśnie, dekoder z jaką wtyczką wybrać? Ile powinno być programów w telewizji cyfrowej? Jak to ustrojstwo podłączyć, by "Klanu" nie odłączyć? Gość radiowej Jedynki, pracownik Urzędu Komunikacji Elektronicznej, tłumaczył jak przejść na "cyfrę" i po drodze nie pogubić kanałów.
rozwiń zwiń