X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Słynnej internetowej zabawy ciąg dalszy. Manekin Challenge tym razem w wydaniu ślubnym

Ostatnia aktualizacja: 07.12.2016 15:23
Internet, a właściwie pomysły internautów nie przestają zaskakiwać. Manekin Challenge podbił serca użytkowników sieci na całym świecie. Zabawa polega na nakręceniu wideo obrazującego ludzi ,,zamrożonych" w ruchu, dzięki czemu przypominają manekiny. Wyzwanie podjęli m. in. gwiazdy i sportowcy, a jego popularność wciąż rośnie.
Manekin Challenge to internetowa zabawa, która zdobyła popularność na całym świecie.
Manekin Challenge to internetowa zabawa, która zdobyła popularność na całym świecie.Foto: pixabay.com/SplitShire

Zaczęło się od uczniów

Pomysłodawcami Manekin Challenge są studenci Edward H. Biały High School w Jacksonville na Florydzie. Wyzwanie pojawiło się w sieci po raz pierwszy 12 października 2016 roku. Uczniowie opublikowali na Twitterze film pokazujący uczniów ze szkoły jak stoją w bezruchu. Nagranie z hashtagiem #themannequinchallenge z miejsca podbiło internet. Szał wokół Manekin Challenge przypomina Ice Bucket Challenge polegające na wylewaniu na głowę kubła z lodowatą wodą. Sama idea Manekin Challenge nie jest nowa. Odniesień jest wiele, podobne sekwencje,,zamrożenia ruchu" pojawiały się chociażby w filmach (np. X-Men: Days of Future Past, X-Men: Apocalypse, Matrix, czy Buffalo '66), ale także w innych wyzwaniach internetowych, jak chociażby znanym,,Frozen Grand Central", flash mobie w wykonaniu grupy Improv Everywhere. W takim ujęciu, Manekin Challenge można uznać za swego rodzaju internetowy hołd.

Czytaj także
antystresowy automat 1.jpg
Antystresowy automat. Sposób na odreagowanie?

Pomysłów nie brakuje

Im bardziej spektakularne nagranie zostanie nakręci, tym wyższą poprzeczkę ustawia się innym podejmującym wyzwanie. A akurat na brak pomysłów w Manekin Challenge internauci nie narzekają. Największym zainteresowaniem cieszą się nagrania, w których odtwarzane są bardzo dynamiczne sceny: rozgrywki sportowe, szkolny korytarz, koncerty, a nawet... porodówka! Zatrzymany kadr z tej ostatniej pokazała ostatnio celebrytka Blac Chyna – narzeczona Roba Kardashiana i matka ich nowonarodzonej córeczki o imieniu Dream. Na szczęście para nie odważyła się, by podjąć wyzwanie manekina w trakcie prawdziwego porodu.

Manekinowa moda

Nowy internetowy trend szybko podłapały gwiazdy. Swoje filmiki nagrali m.in. piłkarze reprezentacji Anglii i Hiszpanii, Cristiano Ronaldo, Adele, zapaśnicy federacji WWE (w tym pochodzący z Oleśnicy Babatunde Aiyegbusi), idol nastolatków Justin Bieber, członkinie zespołu Destiny's Child (Beyonce, Michelle Williams i Kelly Rowland), Paul McCartney czy piłkarze Śląska Wrocław. Nie można tu pominąć także polityków, jak np. Hilary Clinton czy Baracka Obamy z żoną Michelle.

Czytaj także
fryzjerka 1280.jpg
Najszybsza fryzjerka na świecie

Weselny klimat

W Barrington, w Stanach Zjednoczonych wyzwanie Manekin Challenge podjęto podczas… wesela. Matt Mason postanowił wykorzystać motyw w teledysku ślubnym swoich klientów. Czy parze młodej i gościom udało się wytrwać w bezruchu?

Źródło: X-news

 


Aleksandra Rybińska

Czytaj także

Nie tylko łagodzi obyczaje. Muzyka jest naturalnym antydepresantem

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2016 12:13
Mówi się, że muzyka łagodzi obyczaje, ale w rzeczywistości potrafi zdziałać znacznie więcej. Według badań dźwięki mają wpływ na rozwój dzieci, nawet tych jeszcze nienarodzonych. W dodatku poprawiają wydajność umysłową i fizyczną. Ulubione melodie dostarczają nam emocjonalnych bodźców, poprawiają humor, a do tego jeszcze zapewniają doznania estetyczne. Zdaniem lekarzy zastosowanie muzykoterapii podczas leczenia wspomaga jego proces i łagodzi ból.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Znane i lubiane emotikony skończyły 34 lata. Skąd się wzięły ikonki wyrażające emocje w wiadomościach elektronicznych?

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2016 10:59
Komunikując się na odległość znacznie trudniej wyrazić emocje i zobrazować uczucia. Użytkownicy Internetu radzą sobie jednak z tym problemem, używając emotikonów – symbol ludzkiego grymasu twarzy, który obecnie przyjął nawet formę ruchomych obrazków.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Im mniej makijażu, tym lepiej! Na czym polega fenomen #nomakeup?

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2016 08:04
W ostatnich miesiącach światem mody, mediów społecznościowych i czasopism kobiecych wstrząsnęła inicjatywa, polegająca na fotografowaniu się bez grama makijażu i specjalnych filtrów, a następnie umieszczaniu zdjęć na portalach społecznościowych. Jej celem ma być udowodnienie, że niedoskonałości ma każdy, a piękno nie jest idealne, lecz tkwi w naturalności.
rozwiń zwiń