X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

29 listopada Dniem Darmowej Dostawy. Zakupy bez kosztów wysyłki w prawie 2,5 tys. e-sklepów

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2016 14:40
Sezon świątecznych zakupów został oficjalnie rozpoczęty. Najpierw Black Friday, czyli Czarny Piątek kuszący zakupami w sklepach ze zniżkami i wyprzedażami, potem Cyber Monday – dzień okazji zakupowych przez internet. Do nich dołączył jeszcze wtorek – Dzień Darmowej Dostawy, w tym roku przypadający na 29 listopada.
W Dniu Darmowej Dostawy w niektórych sklepach internetowych nie zapłacimy za wysyłkę towaru.
W Dniu Darmowej Dostawy w niektórych sklepach internetowych nie zapłacimy za wysyłkę towaru.Foto: pixabay.com/422737

Na czym polega akcja?

Czytaj także
galeria handlowa zakupy świąteczne 1280.jpg
,,Black Friday” – dzień rabatów i wyprzedaży

Dzień Darmowej Dostawy to kolejne wydarzenie otwierające sezon przedświątecznych zakupów. Klienci mieli już okazję pobuszować w sklepach, poprzebierać w towarach i wychwycić najkorzystniejsze ceny. Promocje i rabaty przeniosły się też do internetu pod znakiem Cyber Monday, dlatego teraz czas na kolejną ofertę – zakupy bez kosztów dostawy. We wtorek, 29 listopada klienci aż 2419 sklepów internetowych nie zapłacą za wysyłkę zakupionego towaru. Bezpłatną dostawą objęte będą wszystkie zakupy dokonane od godziny 00.01 aż do 23.59. Dostawy mają jednak prawo ustalić minimalną wartość zamówień na 20 zł brutto. Warto podkreślić, że e-sklep nie naliczy opłaty za przesyłkę wyłącznie do zamówień z dostawą na terytorium Polski.

Foto: pixabay.com/StockSnap

W Dzień Darmowej Dostawy klienci 2419 sklepów internetowych nie zapłacą za wysyłkę zakupionego towaru.

Po raz siódmy

Początkowo w akcji brały udział tylko niektóre sklepy, dziś jest to już bardzo popularne wydarzenie i korzysta z niego co siódmy klient sklepów internetowych. Obroty sklepów tego dnia wzrastają dwukrotnie; wzrasta też liczba dokonanych transakcji. Korzyść z zakupów tego dnia mają zarówno sprzedawcy, jak i klienci. Jak wynika z badań, ci ostatni często skłonni są nawet kupić więcej, jeśli nie będą musieli płacić za wysyłkę. Dzień darmowej dostawy przyciąga bardzo wielu klientów. Długa jest też lista sklepów, które biorą udział w akcji. Znajdują się na niej oferty z różnymi rodzajami asortymentu (łącznie 30 kategorii). Nie tylko z ubraniami, butami, AGD i RTV, ale też z bielizną, artykułami biurowymi, biżuterią, konsolami, komputerami, książkami, sprzętem budowlanym, a nawet z produktami spożywczymi czy z lekami. Na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę Gemius, sklepy biorące udział w akcji w 2014 r. odnotowały ponad trzykrotny wzrost liczby zamówień w porównaniu do wyników osiągniętych dzień wcześniej. Odnotowały też o 29 proc. większą liczbę wizyt w porównaniu do wyników osiągniętych przez sklepy internetowe, które zrezygnowały z wprowadzenia tej promocji.

Foto: pixabay.com/PublicDomainPictures

Nie wszystko można zwrócić

Czytaj także
potfel konsument karty kredytowe płatności 1280.jpg
10 zasad ochrony konsumenta

Zgodnie z prawem konsumenta, kiedy kupujemy na odległość, mamy takie same prawa jak przy zwykłym zakupie w sklepie. Dlatego też w ciągu 14 dni od zawarcia umowy możemy od niej odstąpić i produkt do e-sklepu oddać. Czas ten liczy się od dnia otrzymania towaru, zatem odstąpienie od umowy możemy wysłać nawet 14. dnia. Najważniejsza jest data stempla pocztowego. Towar, który zwracamy do sklepu internetowego możemy oddać bez konieczności podawania informacji, dlaczego się rozmyśliliśmy i z niego rezygnujemy. Na tych samych zasadach jak rzeczy zakupione w tradycyjnym sklepie również reklamujemy towary zakupione na odległość. Trzeba jednak pamiętać, że nie wszystkie towary możemy zwrócić do sklepu internetowego. Do takich należą: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu, produkty wykonane według indywidualnego zamówienia, kasety wideo, audio, programy komputerowe po usunięciu oryginalnego opakowania oraz zaprenumerowana prasa.

 

Źródło: https://www.gemius.pl

 

Aleksandra Rybińska

Czytaj także

Coraz więcej Polaków stawia jakość na pierwszym miejscu. Cena odgrywa mniejszą rolę

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2016 17:19
Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi klientami. Jak wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel, coraz chętniej kupujemy takie towary, które służą dłużej i lepiej. Tylko 20 proc. stanowią klienci oszczędni, którzy kierują się podczas zakupów głównie ceną. Mamy też coraz większe oczekiwania wobec sklepów: co do czystości, bogactwa oferty i atmosfery panującej w sklepie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Menu zamknięte w pudełkach i dowożone do domów ma swoje plusy i minusy. Eksperci zachęcają do samodzielnego komponowania posiłków

Ostatnia aktualizacja: 21.09.2016 18:08
Dieta pudełkowa pojawiła się w 2006 roku i szybko zyskała zainteresowanie. Obecnie stosuje ją wiele celebrytów, podkreślając zalety i wygodę spożywania żywności z pudełeczek. Specjaliści są jednak sceptyczni, ich zdaniem dieta ta rozpieszcza osoby, które z niej korzystają i nie wyrabia odpowiednich nawyków żywieniowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

7 rzeczy, których należy pozbyć się z domu. Dlaczego?

Ostatnia aktualizacja: 19.10.2016 13:49
Przedmioty, które przechowujemy w domach mają swój okres przydatności. Mowa tu nie tylko o produktach spożywczych (nawet tych, które uważamy za bezterminowe), ale też o ubraniach, przyborach kuchennych i innych akcesoriach. Rzeczy te mogą być szkodliwe na naszego zdrowia, ponieważ zmieniają swój kształt i właściwości fizyczne, ale też dlatego, że namnażają się na nich bakterie i zmienia się ich skład chemiczny.
rozwiń zwiń