X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
x
x
Wiadomości

Coraz więcej Polaków stawia jakość na pierwszym miejscu. Cena odgrywa mniejszą rolę

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2016 17:19
Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi klientami. Jak wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel, coraz chętniej kupujemy takie towary, które służą dłużej i lepiej. Tylko 20 proc. stanowią klienci oszczędni, którzy kierują się podczas zakupów głównie ceną. Mamy też coraz większe oczekiwania wobec sklepów: co do czystości, bogactwa oferty i atmosfery panującej w sklepie.
Polscy konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na jakość produktów.
Polscy konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na jakość produktów.Foto: Alexas_Fotos/Pixabay

Badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Henkel pozwala wyodrębnić trzy podstawowe grupy klientów: konsumenci poszukujący wartościowych ofert, konsumenci beztroscy oraz konsumenci oszczędni. Do tej pierwszej grupy – konsumentów poszukujących wartościowych ofert – należy 52 proc. badanych. To o 6 pkt proc. więcej niż w 2010 roku. Konsumenci beztroscy stanowią 28 proc. respondentów. Dla nich najważniejsza jest jakość towaru i komfort zakupów, a cena schodzi na dalszy plan. Do konsumentów oszczędnych, dla których względy finansowe są na pierwszym miejscu, należy co piąty badany.

Prof. Alicja Grochowska, zastępca dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Bartłomiej Strzałkowski, kierownik Działu Zarządzania Kategoriami i Marketingu Handlowego w Henkel Polska podsumowali wyniki badań konsumentów.

Źródło: Newseria


ar/Newseria

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak tanio rozwiązać spór konsumencki?

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2016 09:47
Sądy polubowne to szybki i tani sposób na rozwiązanie sporu z przedsiębiorą, gdy zakupiony przez nas towar lub usługa są niezgodne z umową, a przedsiębiorca nie chce uznać naszej reklamacji.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polacy chętnie kupują w niedzielę

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2016 07:39
80 proc. klientów robi zakupy w niedzielę. Najczęściej wybierają się wówczas do sklepu po produkty spożywcze i ubrania – pisze "Rzeczpospolita".
rozwiń zwiń