X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Kolejne awarie serwisów Facebooka. "Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalności"

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2021 07:31
Facebook poinformował w piątek wieczorem, że jego aplikacje Instagram, WhatsApp i Messenger działają z zakłóceniami. Problemy z dostępem do tych platform pojawiają się po raz drugi w ciągu tygodnia.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock

- Zdajemy sobie sprawę, że niektóre osoby i firmy mają trudności z dostępem do produktów Facebooka – zakomunikował rzecznik Facebooka.

Czytaj także:
instagram awaria pap 1200x660.jpg
Życie bez mediów społecznościowych i internetu. Czy jest możliwe?

- Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalności i przepraszamy za wszelkie niedogodności – dodał.

Czytaj także:

Awaria

Według specjalistycznej strony Down Detector, która monitoruje działanie sieci, problemy zaczęły pojawiać się tuż po 18:00 czasu GMT (20:00 czasu polskiego) na Instagramie, a w mniejszym stopniu na Messengerze i WhatsAppie.

Czytaj także:
facebook smartfon telefon 1200.jpg
"Świadome szkodzenie dzieciom i wzmacnianie podziałów społecznych". Była pracownica oskarża Facebooka

Po około dwóch godzinach wiele wskazywało na to, że sytuacja uległa poprawie, ponieważ liczba osób zgłaszających problemy na stronie Down Detector gwałtownie spadła.

W poniedziałek te same produkty Facebooka uległy olbrzymiej awarii, w wyniku czego przez niemal siedem godzin bez dostępu do mediów społecznościowych było ok. 3,5 mld użytkowników. Następnego dnia Facebook Inc. przekazał we wpisie na blogu, że za awarią stała "błędna zmiana konfiguracji".

Czytaj także

Blokady w mediach społecznościowych. Dr Machnik: w takim wypadku debata publiczna będzie wydmuszką

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2021 12:18
- Media społecznościowe mają pełnić rolę nie tylko interakcyjną, ale przede wszystkim wyrażania swojego zdania. Dochodzimy do momentu, gdzie operatorzy decydują o tym, w jaką stronę ten przekaz ma być kierowany. Debata publiczna będzie w takim wypadku tylko wydmuszką - powiedział o blokowaniu przez serwisy społecznościowe kont prezydenta Trumpa dr Bartłomiej Machnik z Collegium Humanum.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Światowa awaria Facebooka, Instagrama i WhatsAppa. Mark Zuckerberg przeprasza

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2021 12:12
Prezes Facebooka Mark Zuckerberg przeprosił użytkowników za wczorajszą awarię. Przez sześć godzin nie działały na całym świecie Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp. Była to najdłuższa w historii przerwa w działaniu należących do firmy serwisów.
rozwiń zwiń