X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Twitter będzie reagował na "podważanie zaufania do wyborów". Jest oficjalna zapowiedź

Ostatnia aktualizacja: 11.09.2020 02:17
Twitter poinformował w czwartek, że będzie oznaczał lub usuwał tweety wprowadzające użytkowników w błąd i podważające zaufanie do wyborów.
zdjecie ilustracyjne
zdjecie ilustracyjneFoto: Shutterstock

Nowe zasady oceny i usuwania komunikatów będą miały zastosowanie do tweetów, które próbują podważyć wiarę ludzi w sam proces wyborczy, takich jak np. nieprawdziwe twierdzenia o fałszowaniu wyborów lub fałszowaniu kart do głosowania, czy nieprawdziwe dane o wyniku głosowania, poinformował Twitter.

Polityka ta wchodzi w życie 17 września, na kilka tygodni przed wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych 3 listopada. Oczekuje się, że wielu Amerykanów będzie głosować za pośrednictwem poczty z powodu pandemii COVID-19, która prawdopodobnie opóźni ogłoszenie wyników wyborów.

Firmy zajmujące się mediami społecznościowymi pracują nad wzmocnieniem swoich zasad, aby zapobiegać dezinformacji, ale nie jest jasne, czy ich wysiłki będą wystarczające - pisze Associated Press.

Cenzura w internecie free shutt-1200.jpg
Całkowita kontrola mediów społecznościowych w Turcji? Uchwalono nowe prawo

Polityka portali społecznościowych

Facebook podał w ubiegłym tygodniu, że ograniczy nowe reklamy polityczne na tydzień przed wyborami i usunie posty zawierające dezinformacje na temat COVID-19 i głosowania. Będzie również dołączać linki o oficjalnych wynikach wyborów do postów kandydatów i ich komitetów, które przedwcześnie ogłoszą zwycięstwo.

Twitter ma bardziej agresywną politykę niż Facebook - ocenia AP. W maju całkowicie zakazał reklam politycznych i zaczął oznaczać tweety prezydenta Donalda Trumpa, weryfikując ich zgodność z faktami, co wzbudziło niezadowolenie prezydenta.

Twitter powiedział, że jego polityka etykietowania, zamiast usuwania tweetów od światowych liderów niezgodnych z faktami, będzie nadal obowiązywać zgodnie z najnowszymi zasadami. Oznacza to, że nawet jeśli kandydat opublikuje wprowadzające w błąd informacje dotyczące wyniku wyborów, post prawdopodobnie pozostanie bez zmian, ponieważ Twitter uzna, że jest to „w interesie publicznym”. Jednak nie będzie można przesyłać go dalej.

Czytaj także:

"Nie pozwolimy, aby nasze usługi były nadużywane w związku z procesami obywatelskimi, a przede wszystkim z wyborami" - napisał Twitter.

Nowe zasady Twittera pojawią się na kilka tygodni w związku z wyborami w USA, jednak ponad 80% użytkowników Twittera znajduje się poza Stanami Zjednoczonymi, tym samym będą obowiązywać na całym świecie - zauważa Associated Press.

pkr

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Trump walczy z cenzurą w mediach społecznościowych. Prezydent USA podpisał specjalne rozporządzenie

Ostatnia aktualizacja: 29.05.2020 01:00
Prezydent USA Donald Trump podpisał w czwartek rozporządzenie wykonawcze dotyczące mediów społecznościowych. Ma ono skutkować m.in. możliwością obarczenia serwisów odpowiedzialnością prawną w przypadku moderowania wpisów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Twitter walczy z chińską dezinformacją. Masowe zawieszanie kont

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2020 11:31
Amerykańska platforma społecznościowa Twitter ogłosiła w czwartek zawieszenie 170 tys. kont używanych we wspieranej przez rząd w Pekinie kampanii dezinformacji polegającej na przekazywaniu korzystnych dla Chin treści, w tym dotyczących pandemii koronawirusa.
rozwiń zwiń