X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

300 tys. mercedesów wróci do serwisu. Powodem zagrożenie pożarowe

Ostatnia aktualizacja: 14.02.2020 20:13
Niemiecki producent samochodów Daimler AG wycofuje do warsztatów prawie 300 tys. aut Mercedes-Benz. Przyczyną jest zagrożenie pożarowe - informuje bloomberg.com.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: PAP/AA/ABACA

Zgodnie z wnioskiem niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego, część wyprodukowanych w latach 2015-2019 samochodów z silnikami wysokoprężnymi klasy E i CLS wróci do warsztatów. Przyczyną są obawy, że wilgoć przedostająca się do szyny zbiorczej może spowodować pożar.

droga zima samochód 1200.jpg
Systemy ratujące życie obowiązkowo w każdym nowym aucie. UE podała termin

Jak stwierdził rzecznik Daimlera Koert Groenevel, dokonanie zmian w jednym samochodzie zajmie ok. 1 godziny. Z ok. 298 tys. pojazdów, których dotyczy problem, ok. 105 tys. jest obecnie w użyciu.

Wady szyberdachu

To nie pierwsze takie problemy koncernu w ostatnim czasie. W zeszłym miesiącu firma ogłosiła zamiar wycofania 745 tys. sprzedanych w latach 2001–2011 samochodów Mercedes-Benz klas C, CLK, CLS i E. Miało to związek z obawami o wady szyberdachu.

CZYTAJ TAKŻE: Gigantyczny wzrost cen akcji. Tesla podwaja wartość w miesiąc>>>

Z kolei w maju Mercedes-Benz poinformował, że planuje wycofać ponad 571 tys. aut w Chinach. Przyczyną są problemy z amortyzatorem.

pkur

Zobacz więcej na temat: ŚWIAT samochód mercedes
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Afera spalinowa w Niemczech. 470 tys. właścicieli aut domaga się odszkodowania od Volkswagena

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2019 20:42
Przed sądem krajowym w Brunszwiku rozpoczął się pozew zbiorowy przeciwko koncernowi Volkswagena. Jest to pierwszy proces w Niemczech, w którym pozew zbiorowy o odszkodowania złożyło prawie 470 tys. nabywców samochodów. Chodzi o pojazdy, w których zamontowano oprogramowanie sztucznie obniżające poziom spalin.
rozwiń zwiń