X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Wielkie sportowe święto. Miliony Amerykanów obejrzą finał Super Bowl

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2020 10:18
W Stanach Zjednoczonych sportowe wydarzenie roku. W Miami na Florydzie zostanie dziś rozegrany 54. finał rozgrywek amerykańskiego futbolu, czyli Super Bowl. Ponad 100 milionów Amerykanów zasiądzie dziś przed telewizorami by obejrzeć mecz, na który bilety kosztowały tysiące dolarów.
Audio
  • Super Bowl w USA. Relacja Marka Wałkuskiego (IAR)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Cliff Hawkins/Getty AFP/East News

Na stadionie Hard Rock w Miami zmierzą się drużyny San Francisco 49ers oraz Kansas City Chiefs. Na trybunach zasiądzie 65 tysięcy widzów, którzy mieli szczęście i zostali wylosowani podczas loterii biletowych - często wiele lat temu.

Na rynku wtórnym miejsca na koronie stadionu kosztowały ponad 5 tysięcy dolarów. Miejsca w lepszych sektorach wyceniano na 12-13 tysięcy dolarów.

Jennifer Lopez i Shakira na scenie

Dla większości Amerykanów Super Bowl to okazja do wspólnego oglądania meczu ze znajomymi i przyjaciółmi. Przed telewizorami zasiadają nawet Ci, którzy na co dzień nie interesują się sportem.

Czytaj więcej
mid-epa08023322.jpg
Super Bowl: reklamy w rekordowej cenie wyprzedane na pniu

Dziś zjedzą oni ponad 12 milionów pizz, ponad miliard skrzydełek kurczaka, tony chipsów, guacamole i salsy oraz wypiją kilkaset milionów litrów piwa.

Super Bowl to najbardziej oglądane widowisko telewizyjne w USA. Ze względu na widownie, która prawdopodobnie przekroczy 100 milionów cena trzydziestosekundowego spotu reklamowego wynosi 5,6 miliona dolarów. Wydarzeniem Super Bowl jest także koncert w przerwie meczu. W tym roku wstąpią Jennifer Lopez oraz Shakira.

jp

Czytaj także

Super Bowl: reklamy w rekordowej cenie wyprzedane na pniu

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2019 15:47
Na ponad dwa miesiące przed przyszłorocznym Super Bowl, finałem ligi futbolu amerykańskiego NFL, zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy - poinformowała stacja Fox Sports. 30 sekund ma wartość 5,6 mln dol. To rekord tej w branży.
rozwiń zwiń