X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Super Bowl: reklamy w rekordowej cenie wyprzedane na pniu

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2019 15:47
Na ponad dwa miesiące przed przyszłorocznym Super Bowl, finałem ligi futbolu amerykańskiego NFL, zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy - poinformowała stacja Fox Sports. 30 sekund ma wartość 5,6 mln dol. To rekord tej w branży.
Niedawny mecz New England Patriots przeciwko Dallas Cowboys
Niedawny mecz New England Patriots przeciwko Dallas CowboysFoto: PAP/EPA/CJ GUNTHER

Mecz odbędzie się 2 lutego w Miami, a w przerwie największego w USA wydarzenia sportowo-medialnego wystąpią gwiazdy muzyki pop Jennifer Lopez i Shakira.
W tym roku 30 sekund reklam podczas Super Bowl, który wywołuje wśród Amerykanów prawdziwe szaleństwo, kosztowało 5,3 mln dol.

Czytaj więcej
Tom Brady 1200.jpg
Tom Brady znów to zrobił. Super Bowl dla New England Patriots

W ostatnim finale triumfował w lutym zespół New England Patriots, który na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.

Rekordy oglądalności 

Z roku na rok wydarzenia te biją rekordy telewizyjnej oglądalności, więc rosną także - i tak już astronomiczne - ceny czasu reklamowego.

Firmy, które wykupiły reklamy na Super Bowl 2020, już chwalą się tym faktem i przygotowują specjalne spoty, które często stają się następnie "kultowymi".

Finały Super Bowl z lat 2010-2017 to jednocześnie osiem programów telewizyjnych najchętniej oglądanych w historii. Rekordowy był ten z 2015 roku - przed odbiorniki przyciągnął 114,4 mln mieszkańców USA. Ostatni cieszył się mniejszą popularnością - obejrzało go za pośrednictwem telewizji "tylko" 98,2 mln Amerykanów. 

dcz

Czytaj także

USA: w Waszyngtonie wystawiono operę "Trzech Paderewskich"

Ostatnia aktualizacja: 21.11.2019 07:36
W Waszyngtonie wystawiono operę poświęconą życiu i działalności słynnego polskiego pianisty i kompozytora Ignacego Jana Paderewskiego. Przedstawienie w języku angielskim zatytułowane "Three Paderewskis" czyli "Trzech Paderewskich" odbyło się w prestiżowym Kennedy Center.
rozwiń zwiń