X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Koniec z nieekologicznymi reklamami. Odpowiedź szwedzkiej gazety na kryzys klimatyczny

Ostatnia aktualizacja: 26.09.2019 13:52
Szwedzka gazeta ogłosiła, że ​​zaprzestaje przyjmowania reklam promujących towary i usługi oparte na paliwach kopalnych - podaje "The Guardian".
Demonstracje w Waszyngtonie, aby zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny
Demonstracje w Waszyngtonie, aby zwrócić uwagę na kryzys klimatycznyFoto: PAP/EPA/JIM LO SCALZO

Chodzi o Dagens ETC, która rozpoczęła działalność w 2014 r. Jego redaktor naczelny, Andreas Gustavsson, powiedział, że decyzję podjęli wspólnie właściciel, zarząd, dział marketingu i dziennikarze. Jak mówił, była ona "kluczowa dla wiarygodności gazety". Wezwał też inne media do rozważenia pójścia w ich ślady.

reklamówka jednorazowa F 1200.jpg
Ekologia przede wszystkim. Ujednolicenie stawek za torebki z tworzyw sztucznych

- Mam świadomość, że branża medialna jest wyjątkowo trudna i że ta decyzja zaszkodzi naszym finansom. Kryzys klimatyczny dotyka jednak każdego z nas - podkreślił Gustavsson. - Jestem jednak przekonany, że w dłuższej perspektywie będzie to mądry ruch - dodał.

Dziennik "ETC" wydawany w Sztokholmie sprzedaje się w ok. 10 tys. egzemplarzy. Online czyta go w tygodniu ok. 200 tys. osób. Gazeta czerpie zyski ze sprzedaży, reklam i wsparcia rządu oferowanego wydawcom gazet w całej Szwecji.

mr, "The Guardian"

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ekologia przede wszystkim. Ujednolicenie stawek za torebki z tworzyw sztucznych

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2019 11:35
Od dziś wszystkie torebki z tworzyw sztucznych w sklepach, poza tzw. zrywkami, będą płatne. Zgodnie z prognozami rządu opłaty z toreb mają dać do budżetu 1,2 mld zł. Resort środowiska liczy, że będą Polacy proekologiczni i wpływy będą mniejsze.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Klimatolodzy ostrzegają: topnienie lodowców grozi efektem domina

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2019 15:58
Politycy na świecie muszą przyspieszyć i wzmocnić działania na rzecz klimatu i oceanów - takie wnioski płyną z raportu Międzyrządowego Zespołu ds. Zmian Klimatu, inaczej grozi nam efekt domina. Opracowanie w tej sprawie podsumowuje wiedzę ponad 100 ekspertów.
rozwiń zwiń