X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Amazon rozpoczął wojnę z Allegro. Amerykański gigant chce podbić Polskę nową usługą

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2021 07:08
Amerykański gigant chce podbić Polskę nową usługą. Szyki mogą mu jednak pomieszać Chińczycy - pisze w środę "Rzeczpospolita".
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/Eric Broder Van Dyke

shutt Komisja Europejska 1200.jpg
Giganci technologiczni wydają prawie 100 mln euro rocznie na lobbing w UE. Jest nowy raport

Gazeta przypomina, że od wtorku dostępna jest za 49 zł rocznie usługa Amazon Prime, oferująca nielimitowane, zawarte w cenie dostawy produktów oznaczonych logo Prime (do domu, automatów paczkowych lub punktów odbioru nawet następnego dnia i bez minimalnej wartości zamówienia). Daje też dostęp do serwisu streamingowego i darmowych gier.

Czytaj więcej:

- To rekordowo tania oferta. W Niemczech taki sam pakiet kosztuje 69 euro. Niewątpliwie wyznacznikiem polskiej ceny jest oferta Allegro Smart – mówi gazecie Sascha Stockem, prezes Nethansy.

Walka o rynek zaostrza się

"Usługa Allegro też kosztuje 49 zł, ale nie zawiera np. usług wideo. Na świecie Prime ma ponad 200 milionów klientów z 23 krajów. To jeden z kluczowych elementów oferty Amazona i powód jego sukcesu. Amerykanie ruszyli w Polsce w marcu i część ekspertów była rozczarowana niemrawym startem. Teraz zainteresowanie kupujących powinno zdecydowanie wzrosnąć. Ruch Amazona mocno odczuje Allegro. Akcje polskiej platformy taniały we wtorek nawet o 6 proc. Czas ataku Amazona nie jest przypadkowy" - pisze "Rzeczpospolita".

Jak mówi dziennikowi Marcin Michalski, ekspert strategii digital marketingowych i reklamy online, prawdopodobną motywacją do wprowadzenia usługi Prime było wejście Shopee, azjatyckiego giganta marketplace.

"Rz" dodaje, że walka o ten rynek zaostrza się. Chiński AliExpress uruchomił właśnie pod Łodzią wielkie centrum logistyczne, dzięki czemu paczki od chińskich sprzedawców będą trafiać do klientów szybciej. Platforma chce być gotowa na Dzień Singla 11 listopada.

dn

Czytaj także

Poczta Polska będzie obsługiwać dostawy w Amazon Prime

Ostatnia aktualizacja: 12.10.2021 17:35
Poczta Polska znalazła się w gronie przewoźników obsługujących usługę dostawy Amazon Prime, którą będą realizować kurierzy Pocztexu - poinformowała poczta we wtorkowym komunikacie.
rozwiń zwiń