X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Polskie Radio najbardziej opiniotwórczą stacją radiową. Agnieszka Kamińska: odbiorcy doceniają wiarygodność

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2021 19:15
Zgodnie z rankingiem przygotowanym przez Instytut Monitowania Mediów Polskie Radio zajęło 1. miejsce w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów wśród nadawców radiowych. Łącznie w lipcu powoływano się na anteny publicznego nadawcy aż 2570 razy. W rankingu ogólnym, obejmującym także telewizję, prasę i portale internetowe, anteny Polskiego Radia odnotowały rekordowe wzrosty.
Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska
Prezes Polskiego Radia Agnieszka KamińskaFoto: Polskie Radio

Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" Polskie Radio w lipcu było najczęściej cytowanym nadawcą radiowym. Obecny wynik 2570 cytowań to niemal dwa razy więcej w porównaniu do czerwca tego roku.

sondaż polskie radio 1200.jpg
Polskie Radio na pierwszym miejscu w rankingu opiniotwórczych nadawców radiowych

Prezes Zarządu Polskiego Radia Agnieszka Kamińska powiedziała, że takie wyniki świadczą o profesjonalizmie publicznego nadawcy. Jak dodała, pierwsze miejsce pod względem sumy cytowań oznacza, że odbiorcy doceniają wiarygodność informacji, profesjonalizm przygotowywanych informacji, profesjonalizm prowadzących, którzy przeprowadzają rozmowy z gośćmi, bo cytowane są wypowiedzi zapraszanych do radia rozmówców.

Prezes Zarządu Polskiego Radia dodała, że to także rekordowy - o 10 miejsc - skok Polskiego Radia 24 na drugą pozycję w rankingu, o 9 miejsc Programu 1. Polskiego Radia. Na 6. miejscu uplasował się Program 3. Polskiego Radia, co w sumie daje pierwsze miejsce. Jak mówiła Agnieszka Kamińska, to wielki sukces, wielka radość, ale też wielkie zobowiązanie.

Czytaj również:

kołodziejski 1200 pap.jpg
Przewodniczący KRRiT: Polskie Radio wiedzie prym w wykorzystaniu nowych technologii

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio24.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

dn

Czytaj także

"Przede wszystkim dobra muzyka". Prezes Polskiego Radia o nowej ofercie programowej

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2021 06:40
- Wiosenno-letnie ramówki wszystkich anten Polskiego Radia skupiają się na tym, co jest ich najbardziej charakterystyczną cechą: różnorodność muzyczna - powiedziała Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
rozwiń zwiń