X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Sportowcy i youtuberzy będą promować szczepienia? Szef KPRM: przygotowaliśmy dużą kampanię

Ostatnia aktualizacja: 06.05.2021 09:31
- Każdy kolejny rocznik jest mniej zainteresowany szczepieniami. My się z tym liczyliśmy i przygotowaliśmy dużą kampanię profrekwencyjną. Chcemy zaangażować przede wszystkim sportowców i youtuberów - przekazał szef KPRM, pełnomocnik rządu ds. narodowego programu szczepień Michał Dworczyk.
Szczepienia w Polsce
Szczepienia w PolsceFoto: PAP/Sylwia Penc

majówka szczepienia 1200 pap.jpg
Kolejne roczniki mogą zapisywać się na szczepienia. Teraz 28- i 29-latkowie

Szef KPRM był pytany w czwartek na antenie TVP1, czy Polacy chętnie zapisują się na szczepienia.

- Widzimy, że każda kolejna grupa wiekowa, każdy kolejny rocznik jest mniej zainteresowany szczepieniami - odpowiedział i zaznaczył, że jest to tendencja obserwowana nie tylko w Polsce. - My z tym się liczyliśmy, od pewnego czasu przygotowujemy dużą kampanię profrekwencyjną. Ta kampania ruszy w maju i wierzymy, że wpłynie na osoby niezdecydowane, na osoby wahają się do tego, żeby się zarejestrować i zaszczepić - powiedział.

Fake newsy

Mówił także, że w internecie i mediach społecznościowych jest wiele nieprawdziwych informacji dot. szczepień. - Część osób kształtuje sobie na podstawie takiej wiedzy wykrzywionej swój obraz i swoje przekonania na temat szczepień - podkreślał.

- Czy ta kampania będzie skuteczna? Zrobimy wszystko, żeby taka była. Chcemy zaangażować przede wszystkim sportowców i ta kampania ma być oparta o ludzi sportu, ale również chcemy angażować youtuberów, osoby, które są ważne i rozpoznawalne dla osób z młodszego pokolenia - poinformował Dworczyk.

W Polsce w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19 są 3 mln 184 tys. 152 osoby. Wykonano w sumie 12 mln 225 tys. 861 zastrzyków. Pierwszą dawkę otrzymało 9 186 041 osób. Dzienna liczba szczepień wyniosła 220 325.

pkur

Czytaj także

Szczepienie nastolatków w maju? Minister zdrowia zdradza, kiedy zapadnie decyzja

Ostatnia aktualizacja: 04.05.2021 16:02
- Decyzje dotyczące rozszerzenia szczepień na młodsze roczniki zapadną w drugiej połowie maja, kiedy będziemy wiedzieli, jak wygląda zainteresowanie szczepieniami ze strony pozostałych osób - poinformował minister zdrowia Adam Niedzielski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Zaszczep się w majówkę". Ponad 41 tys. osób wzięło udział w akcji resortu zdrowia

Ostatnia aktualizacja: 05.05.2021 11:57
Ponad 41 tys. osób skorzystało z akcji "Zaszczep się w majówkę!", przyjmując jednodawkowy preparat przeciw COVID-19 firmy Johnson & Johnson. Na szczepienie w mobilnych punktach, bez zapisów, mogli stawić się wszyscy zainteresowani, przepustką było aktywne e-skierowanie.
rozwiń zwiń