NFZ: pacjenci powinni zgłaszać problemy z dostępem do świadczeń

2020-11-09, 10:48

NFZ: pacjenci powinni zgłaszać problemy z dostępem do świadczeń

Pacjenci powinni zgłaszać do Narodowego Funduszu Zdrowia problemy z dostępnością świadczeń - wskazuje Fundusz. Można to zrobić przez bezpłatną całodobową infolinię.

Fundusz informuje, że każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych powinien być zgłoszony do NFZ, co pozwoli podjąć interwencję i wyjaśnić problem.

Powiązany Artykuł

morawiecki 1200 en.jpg
"Pokonanie wirusa to wspólna sprawa". Premier apeluje o solidarność w walce z COVID-19

"Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do poradni lub przychodni? Drzwi do placówki były zamknięte? Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia 800-190-590 i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych" - informuje NFZ.

Infolinia jest czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu.

mg

Polecane

Wróć do strony głównej