X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Ruszył projekt Telemetria Polska. Nowe podejście do pomiaru oglądalności mediów

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2019 16:37
Zacierające się granice pomiędzy poszczególnymi rodzajami mediów oraz segment online, w którym obecnie działa telewizja są wyzwaniem dla skutecznego pomiaru mediów na polskim rynku - twierdzą uczestnicy panelu "Nowe technologie - nowe wyzwania" w Krynicy. Rozwiązaniem ma być projekt Telemetria Polska przygotowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Uczestnicy panelu dotyczącego projektu Telemetria Polska na Forum Gospodarczym w Krynicy
Uczestnicy panelu dotyczącego projektu Telemetria Polska na Forum Gospodarczym w KrynicyFoto: twitter.com/BochynskaNikola

Telemetria Polska polega na jednoźródłowym pomiarze mediów, który ma objąć nie tylko pomiar korzystania z telewizji i radia, ale też internetu - informuje portal money.pl.

Media tradycyjne mają w ten sposób zyskać zupełnie nowe narzędzie, które od dawna wykorzystywane jest skutecznie w internecie do zwiększania dokładności pomiarów i badania rynku.

Badanie wykorzystuje dane z wielu różnych źródeł takich i łączy ich wyniki. Telemetria Polska pozwala na lepsze poznanie odbiorcy, a zatem dopasowanie do niego lepszej oferty.

Obecnie pomiar mediów realizowany jest na kilka sposobów. Pracownia Nielsen prowadzi niezależne badanie oglądalności telewizji, słuchalność radia mierzy Kantar MillwardBrown a oglądalność witryn internetowych firma Gemius). Badania te nie uwzględniają jednak przenikania się mediów często oparte są na nieco przestarzałych metodach.

dn/money.pl

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Marek Zagórski: trzeba zrobić wszystko, by rynek telewizji kablowych mógł się rozwijać

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2019 23:49
- Trzeba zrobić wszystko, by ten rynek mógł się rozwijać - mówił w Sopocie minister cyfryzacji Marek Zagórski w odniesieniu do branży telewizji kablowej i w kontekście przyjętego przez rząd projektu tzw. megaustawy. Minister liczy, że Sejm zajmie się nim jeszcze przed przerwą wakacyjną.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Senacka komisja kultury przyjęła sprawozdanie z działalności KRRiT w 2018 roku

Ostatnia aktualizacja: 10.07.2019 08:30
Przewodniczący Krajowej Rady Witold Kołodziejski mówił, że sprawozdanie dotyczy m.in., różnych zadań realizowanych przez KRRiT. Wśród nich wymienił postępowania koncesyjne czy sprawowania z kontroli nad działalnością nadawców.
rozwiń zwiń