X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Podróże i biznes. Czy oba te światy da się połączyć?

Ostatnia aktualizacja: 07.06.2019 14:59
Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„.
Elbrus, Rosja
Elbrus, RosjaFoto: Michał Leksiński zbiory prywatne

Twórca poradnika dobrze wie, o czym pisze. Z zamiłowania jest podróżnikiem i rzecznikiem prasowym m.in. Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18). Na co dzień zajmuje się branżą public relations. Na bazie jego własnych doświadczeń i obserwacji powstała książka o tematyce, której dotąd na rynku wydawniczym nie było.

Autor zasypuje czytelnika cennymi poradami i sposobami na planowanie podróży w oparciu o biznes i marketing. - Trzeba zacząć od kosztorysu i pomysłu komunikacyjnego na dany projekt, znaleźć jego najmocniejsze punkty, cel, jaki przyświeca podróży. Może mieć ona charakter np. eksploracyjny, sportowy czy kulturowy - dodaje Michał Leksiński.

Kolejną wskazówką, którą warto wykorzystać podczas tworzenia biznesplanu podróży jest przygotowanie kilku wariantów sponsoringu. - To zazwyczaj nie jest jedna kwota. W ten sposób klient może sam zadecydować, na jakim poziomie finansowym chciałby zaangażować się w projekt i który wariant wybrać - mówi.

Na finansowaniu wyprawy zyskuje nie tylko podróżnik, ale i branża, która sponsoruje wyjazd. - Sposobów na promocję danej firmy jest wiele. Od ekspozycji wizualnej marki, po wystąpienia wewnętrzne dla firm, aż do promocji w mediach społecznościowych i udostępnienia wizerunku uczestnika wyprawy w reklamach - mówi podróżnik i organizator wypraw.

Książka „Projekt: Wyprawa #travelmarketing” to także próba uświadomienia uczestnikom wypraw, jakie trudności i ryzyko wpisane jest w projekt podróży. Do sięgnięcia po lekturę zachęcają też wspomnienia i ciekawostki z górskich wypraw, którymi autor dzieli się z czytelnikiem. 

kb

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak