X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Sport

Rajdowe MŚ: Mitsubishi i Subaru wrócą na trasę? "Wielu kibiców pamięta nasze pojedynki"

Ostatnia aktualizacja: 15.08.2018 08:43
Akio Toyoda, prezes Toyota Motor Corporation ma nadzieję, że po powrocie Rajdu Japonii do kalendarza mistrzostw świata, do walki w tym prestiżowym cyklu ponownie włączą się fabryczne ekipy Mitsubishi i Subaru.
Samochód Subaru WRC - zdjęcie ilustracyjne
Samochód Subaru WRC - zdjęcie ilustracyjne Foto: foter.com/reynermedia

W latach 90 wszystkie trzy japońskie marki z dużymi sukcesami rywalizowały w rajdowych mistrzostwach świata. Później, z powodu pogarszającej się sytuacji ekonomicznej, podjęto decyzję o zakończeniu startów, przez kilkanaście lat także Toyoty nie było na rajdowych trasach. 

- Toyota jest dzisiaj jedynym japońskim producentem w WRC. Kiedyś było też Mitsubishi i Subaru, wielu kibiców pamięta nasze pojedynki. Mam nadzieję, że pozostali producenci wkrótce też pojawią się w WRC. Chcemy wspierać ich powroty. Nie myślimy tylko o Toyocie, ale o całym sporcie - powiedział Toyoda w wywiadzie dla motorsport.com.

Szef japońskiego koncernu liczy na to, że zaplanowany na listopad 2018 Rajd Japonii, jako kandydacki do WRC, zda egzamin i już w sezonie 2019 wróci do kalendarza cyklu.


Projekt wstępny kalendarza MŚ 2019 WRC składający się z 14 rund (w tym Chile i Japonia), ma zostać przedstawiony we wrześniu na Światowej Radzie Sportów Motorowych FIA.

Najbliższą 9. rundą MŚ w sezonie 2018 będzie Rajd Niemiec zaplanowany w dniach 16-19 sierpnia. Pojedzie w nim w WRC2 m.in. trzykrotny mistrz Europy Kajetan Kajetanowicz.

(mb)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Emocjonalny powrót Rafała Sonika na trasę. "Jest ryk silnika, gaz reaguje pod ręką"

Ostatnia aktualizacja: 14.08.2018 07:53
W poniedziałkowy wieczór, po raz pierwszy od siedmiu miesięcy, sześciokrotny zdobywca Pucharu Świata stanął na starcie rajdu. Prolog Atacama Rally miał zaledwie 2km, ale dał Rafałowi Sonikowi wiele radości. Był nagrodą za ponad pół roku ciężkich treningów po skomplikowanej kontuzji.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Atacama Rally: Rafał Sonik czwarty po pierwszym etapie. "Siedem miesięcy temu się nie poddałem i teraz czuję, że odwracam los"

Ostatnia aktualizacja: 15.08.2018 07:36
Pierwszy etap Atacama Rally, by zarazem pierwszą poważną próbą, dla powracającego do ścigania Rafała Sonika. – Ból jest do zniesienia. Porównywalny do przyjemności jaką czerpałem dziś z pełnego, prawdziwego, rajdowego oesu. Myślę, że również wynik w kontekście mojej kontuzji jest niezły, ponieważ rywale zyskali dziś o połowę mniejszą przewagę niż przewidywałem – komentował na mecie w Copiapo. 
rozwiń zwiń