X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Volkswagen przedstawi mały samochód elektryczny dla mas. Nie będzie on jednak wcale taki tani

Ostatnia aktualizacja: 28.11.2020 11:36
Jak informuje agencja Reuters, Volkswagen przyspiesza plany rozwoju dotyczące budowy małego samochodu elektrycznego na rynek masowy. W ten sposób reaguje na zapowiadane zaostrzenie przepisów klimatycznych.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: PAP/EPA/FILIP SINGER

W ramach projektu nazwanego "Mały BEV (akumulator elektryczny)" inżynierowie koncernu ścigają się, aby opracować samochód o całkowicie zasilanym akumulatorze wielkości Polo, który będzie dostępny za 20 000–25 000 euro (24 000–30 000 dolarów).


samochód elektryczny 1200.jpg
Raport: na polskim rynku jest już ponad 100 modeli aut elektrycznych



Dzięki temu będzie tańszy niż elektryczny samochód Volkswagena ID.3, który trafił do sprzedaży we wrześniu.

Volkswagen nie podał szczegółów, jak pojazd może wyglądać, kiedy może zostać uruchomiony ani gdzie może zostać zbudowany.

Nowy "zielony cel" w Europie to 60 proc. aut elektrycznych sprzedawanych do 2030 r.

Producent samochodów powiedział, że bardziej rygorystyczne cele Unii Europejskiej w zakresie emisji zmuszają do zwiększenia udziału pojazdów hybrydowych i elektrycznych w sprzedaży samochodów w Europie do 60% do 2030 r., W porównaniu z poprzednim celem 40%.

Przypomnijmy, niemiecki koncern na początku tego miesiąca zwiększył planowane inwestycje w technologie cyfrowe i pojazdy elektryczne do 73 miliardów euro (86 miliardów dolarów) w ciągu najbliższych pięciu lat, z czego około 35 miliardów zostanie zainwestowanych w elektromobilność.

VW planuje zbudować 1,5 miliona samochodów elektrycznych do 2025 roku.

Reuters, jk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polskie auto elektryczne. Szef ElectroMobility Poland: jazda Izerą to frajda, ale i oszczędności

Ostatnia aktualizacja: 30.07.2020 11:48
- Jako szef tego projektu i jako Polak chciałbym, abyśmy konkurowali z technologiami i innowacjami. To również więcej pieniędzy, które zostają w naszych kieszeniach, gdyż przejechanie elektrykiem 100 km kosztuje ok. 5-7 zł, a samochodem spalinowym - 30-35 zł - powiedział w Polskim Radiu 24 Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Elektromobilność w połączeniu z klasyką. Rolls-Royce w nowej odsłonie

Ostatnia aktualizacja: 30.08.2020 13:14
Jak informuje dziennik El Pais, bardzo bogaci wyznawcy elektromobilności mogą połączyć ją z drugą namiętnością - pociągu do kultowych klasycznych aut. Dziennik podaje, że na rynku pojawiły się dwa klasyczne modele Rolls-Royce'a przerobione na samochody elektryczne.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Auto elektryczne czy hybrydowe? Wiemy, kto wygra tę rywalizację na największym rynku motoryzacyjnym świata

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2020 17:23
Stowarzyszenie China Society of Automotive Engineers, cytowane przez agencję Reuters, przewiduje, że 95 procent sprzedaży nowych pojazdów z napędem elektrycznym w 2035 r. w Chinach będą stanowić pojazdy elektryczne z baterią, podczas gdy sprzedaż pojazdów hybrydowych wyniesie zaledwie 5 procent.
rozwiń zwiń