X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
x
x
Gospodarka

"W trudnych czasach pomogła przetrwać wielu producentom". PKN Orlen podsumowuje akcję #WspieramyPolskę

Ostatnia aktualizacja: 25.08.2020 09:17
Obecnie 85 proc. produktów dostępnych na stacjach paliwowych sieci Orlen zostało wytworzonych w Polsce. Współpraca z koncernem umożliwiła przetrwanie w trudnych czasach wielu polskim producentom – podkreśla PKN Orlen, podsumowując swą wakacyjną akcję #WspieramyPolskę.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Minale Tattersfield/CC BY-SA 2.0/Flickr

W ramach inicjatywy promującej postawy patriotyzmu gospodarczego biało-czerwona, 21-metrowa ciężarówka od czerwca dotarła do 14 województw, w tym 50 miejscowości, przejeżdżając 5,5 tys. km i spędzając w trasie ponad tysiąc godzin - w akcji #WspieramyPolskę wzięło udział niemal 20 tys. osób, a jedną z dodatkowych atrakcji były spotkania z mistrzami Grupy Sportowej Orlen i możliwość spróbowania swoich sił w symulatorze Formuły 1.

PKN Orlen CEO Daniel Obajtek pap_20200317_1P6.jpg
"Umożliwi transformację energetyczną w Polsce". Daniel Obajtek o fuzji Orlenu z Lotosem

Polskie produkty cieszą się dużą popularnością

Podsumowując inicjatywę, PKN Orlen podał, iż obecnie 85 proc. produktów dostępnych na stacjach paliw jego krajowej sieci, która liczy niemal 1800 placówek, zostało wytworzonych w Polsce.

"Współpraca z koncernem umożliwiła przetrwanie w trudnych czasach wielu polskim producentom" - podkreśliła spółka. Według płockiego koncernu polskie produkty cieszą się dużą popularnością również za granicą, na przykład na stacjach Orlen na Litwie 20 proc. sprzedaży pozapaliwowej to produkty wytworzone w Polsce, a w Czechach i na Słowacji to niemal 30 proc.

– Patriotyzm gospodarczy odgrywa istotną rolę, dlatego w PKN Orlen mamy świadomość, że podejmowane przez nas decyzje biznesowe mają olbrzymi wpływ na nasze otoczenie, a w dobie pandemii pomogły wręcz przetrwać wielu polskim producentom i uratować miejsca pracy. Współpracujemy z ponad 170 polskimi producentami i zależy nam, by ich liczba wciąż rosła. Co ważne, biznesowo na tej współpracy korzystają obie strony. Takie podejście promujemy wśród naszych partnerów i konsumentów – mówi prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

Polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne

Jak poinformował płocki koncern, powołując się na badania przeprowadzone przez Instytut Kantar, trzech na czterech Polaków uważa, że koncerny takie jak PKN Orlen powinny aktywnie angażować się we wspieranie polskich producentów.

orlen lotos.jpg
Przejęcie Lotosu przez PKN Orlen. KE daje zgodę, ale stawia warunki

"Prawie 90 proc. Polaków do zakupu towaru zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu, a aż 80 proc. uważa, że polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne" – zaznacza spółka.

PKN Orlen zwrócił także uwagę, że w jego wakacyjną akcję #WspieramyPolskę aktywnie zaangażowali się współpracujący z tym koncernem sportowcy – Robert Kubica stał się twarzą kampanii promocyjnej, a na trasie, podczas spotkań z mieszkańcami, spotkać można było kilkudziesięciu mistrzów z Grupy Sportowej Orlen, m.in. pilotów Orlen Grupy Akrobacyjnej Żelazny.

 

PolskieRadio24.pl/PAP/DoS

 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Jesteśmy przygotowani". Prezes Orlenu o dostawach paliwa w związku z epidemią koronawirusa

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2020 17:17
W związku z sytuacją spowodowaną wzrostem zakażeń koronawirusem prezes PKN Orlen Daniel Obajtek zapewnił, że w Polsce na stacjach nie zabraknie paliwa. Gość Polskiego Radia 24 mówił, że Orlen ma opracowanych wiele scenariuszy na wypadek zwiększenia zachorowalności i jest przygotowany na każdą ewentualność.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Eksperci: wielkie inwestycje publiczne największą szansą dla gospodarki

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2020 13:10
- Wielkie inwestycje publiczne są tymi, które mogą pozwolić odbudować się gospodarce po kryzysie wywołanym pandemią koronawirusa. Są też szansą dla prywatnych kooperantów oraz dają nadzieję na realne miejsca pracy - mówili goście "Rządów Pieniądza": dr Marian Szołucha z Instytutu Prawa Gospodarczego i Arkadiusz Pączka, ekspert Pracodawców RP.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Miliardowa inwestycja PKN Orlen. Koncern ma ambitne plany rozwojowe

Ostatnia aktualizacja: 06.07.2020 18:00
Wicepremier Jacek Sasin uczestniczył w Płocku w zakładzie głównym PKN Orlen we wmurowaniu kamienia węgielnego pod budowę nowoczesnej instalacji visbreakingu, która zwiększy uzysk paliw. Według koncernu instalacja, której budowa kosztować będzie ok. 1 mld zł, powstanie do końca 2022 r. 
rozwiń zwiń