X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Wielki kontrakt największego polskiego przewoźnika kolejowego – POLREGIO kupuje 300 nowych pociągów

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2021 17:29
Największy pasażerski przewoźnik w Polsce -  POLREGIO, zamierza zamówić do 300 nowych składów pociągów, zapowiedział prezes spółki Artur Martyniuk na Kongresie ESG - Polska Moc Biznesu w Warszawie.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock, Autorstwa Martyn Jandula

Spółka prowadzi rozmowy z producentami i kończy przygotowanie opisu zamówienia, dodał prezes kolejowej spółki.


pap_20170427_0QX (1).jpg
Doskonałe wyniki Polregio. W 2020 roku przewoźnik zanotował wielomilionowe zyski

Nowy tabor trafi na trasy regionalne

Inwestycja ma poprawić komfort pasażerów podróżujących na trasach regionalnych oraz zwiększyć częstotliwość kursów.


Posłuchaj
00:23 pol1.mp3 POLREGIO zamierza zamówić do 300 nowych składów pociągów, zapowiedział prezes spółki Artur Martyniuk na Kongresie ESG - Polska Moc Biznesu w Warszawie. To największy pasażerski przewoźnik w Polsce./IAR/.

 

- Zastąpimy stare Elektryczne zespoły trakcyjne (EZT), które mają często prawie 30 lat, nowymi, wyprodukowanymi w tej perspektywie do roku 2026. To będzie bardzo pozytywna zmiana dla pasażera i dla marszałków województw, którzy zobaczą u siebie na torach nowe pojazdy. Ta procedura przetargowa jest konsekwentnie wdrażana, za chwilę ogłosimy pierwszy przetarg na dosyć dużą liczbę pojazdów - poinformował prezes POLREGIO Artur Martyniuk.


Posłuchaj
00:16 pol2.mp3 Środki na inwestycje w nowe składy będą pochodzić z kilku źródeł: zasobów własnych POLREGIO, kredytów, obligacji korporacyjnych i grantów unijnych./IAR/.

 

Nowe pociągi mają trafić do wszystkich województw obsługiwanych przez POLREGIO. Tabor będzie rozłożony według potrzeb zgłoszonych przez marszałków.

Środki na inwestycje w nowe składy będą pochodzić z kilku źródeł: zasobów własnych POLREGIO, kredytów, obligacji korporacyjnych i grantów unijnych.

POLREGIO przewozi rocznie około 100 milionów pasażerów i posiada około 1500 pociągów, które zatrzymują się na blisko 2000 stacji. Większościowym udziałowcem spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu należąca do Skarbu Państwa.

IAR, jk

Czytaj także

Kolejna inwestycja kolejowa CPK. Powstanie nowa trasa z Wrocławia do granicy z Czechami

Ostatnia aktualizacja: 19.08.2021 07:21
Spółka Centralny Port Komunikacyjny podpisała kontrakt na studium wykonalności na końcowy fragment tzw. szprychy nr 9. Jest to ponad 60-kilometrowy odcinek łączący Żarów, leżący na południowy zachód od Wrocławia, ze Świdnicą, Wałbrzychem i Lubawką na granicy polsko-czeskiej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Modernizacja linii kolejowych na Podkarpaciu. Pociągi wracają na wyremontowaną trasę Mielec-Dębica

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2021 12:57
Duże zmiany na kolejowej mapie Podkarpacia. Po 12 latach przerwy pociągi pasażerskie wracają na linię z Mielca do Dębicy. Niedawno zakończyła się trwająca ponad dwa lata modernizacja tej trasy. Dziś pasażerowie mogą już korzystać z nowych połączeń.
rozwiń zwiń