PGNiG się zmienia. W Łodzi powstało nowoczesne biuro obsługi klienta

2019-11-13, 13:49

PGNiG się zmienia. W Łodzi powstało nowoczesne biuro obsługi klienta
Nowe biuro w Łodzi. Foto: PAP/Grzegorz Michałowski

Klienci PGNiG mogą już korzystać ze wsparcia doradców w największym w kraju, nowoczesnym biurze obsługi. Otwarcie nowej placówki  jest kolejnym etapem trwającej kompleksowej modernizacji BOK. Do tej pory w całym kraju odnowiono ponad 40 tego typu punktów.

  • PGNiG modernizuje swoje biura obsługi
  • W Łodzi otworzono największą tego typu placówkę w Polsce
  • Klienci mogą skorzystać z pomocy doradców i szybko załatwić swoje sprawy

Znajdujące się w jednym z biurowców w pobliżu dworca Łódź-Fabryczna biuro wyposażono w 18 stanowisk do obsługi klientów, a także inne urządzenia, takie jak: kolejkomat, infokioski, stanowisko szybkiej obsługi, kącik TV dla najmłodszych, a także elementy przypominające historię firmy.

Obsługa 2.0, czyli nowoczesność i spójność

Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha wyjaśnił, że otwarcie nowego biura w Łodzi jest kolejnym etapem realizowanego przez spółkę od 2018 r. programu kompleksowej modernizacji "BOK 2.0". Do tej pory w całym kraju gruntownie odnowiono lub otworzono w nowych lokalizacjach, w tym także w centrach handlowych, 43 tego typu placówki. Do końca roku gazowa spółka planuje mieć ich 48, do końca 2020 r. – 78, a cały projekt ma zakończyć się w 2021 roku.


Powiązany Artykuł

pgnign 1200.jpg
"Rachunek wdzięczności" od PGNiG. Kombatanci ze wsparciem przy płaceniu rachunków

Wcześniej - jak wskazywał Henryk Mucha – BOK-i PGNiG nie miały zunifikowanego standardu oraz spójnej wizualizacji i często były miejscami, w których pracownicy oraz klienci nie czuli się dobrze.

- Będziemy się w dalszym ciągu zmieniać, ponieważ mamy jeden cel. W sytuacji, w której rynek gazu w Polsce ulegnie liberalizacji, a to nastąpi, będziemy na ten moment - a nawet już jesteśmy – świetnie przygotowani – zapewnił.

Dodał, że spółka inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. To m.in. bezpłatna aplikacja mobilna, elektroniczna faktura oraz elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK). W tym roku PGNiG Obrót Detaliczny jako pierwsza firma w Europie umożliwiła podpisanie lub przepisanie umowy gazowej bez wychodzenia z domu.

PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, posiada 132 biura obsługi klienta, w których zatrudnia 625 konsultantów.

PolskieRadio24.pl, PAP, PGNiG, md

Polecane

Wróć do strony głównej