ING Bank: usunęliśmy awarię systemu, usługi działają normalnie

2019-09-13, 11:08

ING Bank: usunęliśmy awarię systemu, usługi działają normalnie
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Shutterstock

ING Bank Śląski poinformował, że jego klienci mogą już normalnie korzystać ze wszystkich usług płatniczych. Wcześniej bank zmagał się z awarią systemu, przez co klienci mieli problemy z logowaniem do e-panelu, płaceniem kartą czy wypłacaniem pieniędzy z bankomatu.

  • Bank ING od rana zmagał się z awarią systemów
  • Były problemy z logowaniem do e-panelu i płatnościami kartą
  • Awaria została usunięta. Bank: usługi działają normalnie

Rano bank informował, że z powodu awarii mogą być problemy z dostępem do popularnych usług bankowych, np. wypłat z bankomatu, płatnościami za pomocą karty, źle działać może też e-panel i aplikacja mobilne. I faktycznie - klienci banku od rana na profilach społecznościowych ING skarżyli się na problemy z dostępem do usług.

Powiązany Artykuł

ebank12.jpg
Dwustopniowe logowanie, lepsze zabezpieczenia. Sprawdź, co się zmieni w twoim e-banku

Przed 11.00 awaria została usunięta. Teraz wszystkie usługi ING Banku Śląskiego (z wyjątkiem ING Makler) powinny działać poprawnie,

Bank ING jest jednym z największych e-banków w Polsce pod względem liczby klientów.

Od jutra ważne zmiany w bankach

14 września wchodzą w życie przepisy dyrektywy PSD2, która ma zwiększyć bezpieczeństwo klientów, zwłaszcza tych, którzy korzystają z banku za pomocą panelu internetowego. W większości banków pojawi się obowiązkowe, dwustopniowe logowanie, zmienią się też sposoby zatwierdzania transakcji. 

PolskieRadio24.pl, ING, md

Polecane

Wróć do strony głównej