X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Koniec awarii w ING Banku

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2018 11:28
Do późnego wieczora trwała w czwartek awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock, Jacob Lund

Do późnego wieczora trwała w czwartek awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Bank na swojej stronie internetowej sukcesywnie informował o postępach w przywracaniu usług. Obecnie wszystkie systemy i usługi banku działają prawidłowo, w tym bankowość internetowa Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING mobile.

ING poinformowało, że będzie zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane.

W związku z awarią mogą występować opóźnienia w rozliczaniu niektórych transakcji i płatności wykonanych w czwartek.

NRG, PAP, md

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z dostępem do bankowości elektronicznej

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2018 17:29
Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
rozwiń zwiń