X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Awaria w ING Banku Śląskim. Problemy z dostępem do bankowości elektronicznej

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2018 17:29
Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: leungchopan/Shutterstock.com

Komunikat na stronie banku głosi: "Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów". Na profilu na Facebooku bank podał, że są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował PAP, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15.

- Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku - powiedział. Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi. - Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwości płacenia kartami, niebawem - mam nadzieję - zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy - powiedział

Naczelna Redakcja Gospodarcza, PAP, md

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Pogotowie konsumenckie: czy nasze pieniądze w banku internetowym są bezpieczne?

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2018 08:30
Na świecie rejestruje się coraz więcej ataków hakerskich na banki internetowe. Cyberprzestępcy, aby ukraść pieniądze, stosują coraz bardziej wyrafinowane metody. To już nie tylko phishing, czyli podszywanie się pod pracowników instytucji finansowych, ale też często infiltrowanie danych firm, werbowanie pracowników czy rozmaite działania z zakresu inżynierii społecznej. Czy zatem nasze pieniądze, zgromadzone w internetowych bankach, są bezpieczne? O to pytaliśmy eksperta w "Pogotowiu konsumenckim" w Polskim Radiu 24.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polacy polubili natychmiastowe przelewy

Ostatnia aktualizacja: 02.07.2018 07:56
Express Eliksir to nazwa usługi bankowej tzw. przelewu natychmiastowego. Można go zrobić w każdym banku w Polsce. Krajowa Izba Rozliczeniowa opublikowała wyniki badań z których wynika, że ten rodzaj przelewów zyskuje na popularności.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Tempo w jakim przyrasta liczba użytkowników bankowości mobilnej robi wrażenie"

Ostatnia aktualizacja: 21.08.2018 13:44
Coraz więcej osób nosi swój bank w kieszeni. Liczba aktywnych użytkowników bankowości mobilnej z roku na rok rośnie, bo banki też widząc jak polubiliśmy swoje smartfony coraz chetniej umożliwiają klientom dostęp do rachunku za pośrednictwem aplikacji na telefon.
rozwiń zwiń