X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Wielki wyciek danych British Airways. Szef firmy przeprasza

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2018 10:03
Prezes brytyjskich linii lotniczych British Airways Alex Cruz przeprosił za ogromny wyciek wrażliwych informacji. Hakerzy wykradli dane płatnicze klientów firmy pochodzące z 380 tysięcy transakcji.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock

- To był skomplikowany i złośliwy, przestępczy atak - powiedział Alex Cruz. Hakerzy złamali zabezpieczenia strony internetowej przewoźnika i wykradli dane klientów firmy, w tym informacje osobiste i dotyczące realizowanych przez nich płatności.

Jak podaje British Airways, do ataku doszło między 21 sierpnia a 5 września. - Powiadomiliśmy policję i odpowiednie władze. Bardzo poważnie podchodzimy do bezpieczeństwa danych naszych klientów - czytamy w oświadczeniu przewoźnika. British Airways zapewniło, że strona internetowa działa już normalnie.

Firma próbuje teraz skontakować się ze swoimi klientami, którzy między 21 sierpnia a 5 wrzesnia dokonywali płatności przez stronę przewoźnika.

- W tym momencie naszym głównym celem jest dotarcie do klientów, by mogli oni skontaktować się z dostarczycielami ich kart kredytowych, by mogli otrzymać instrukcje, jak postępować w przypadku takiego wycieku danych - powiedział Alex Cruz.

W związku z atakiem, firma zdecydowała się wykupić reklamy z przeprosinami w brytyjskich gazetach. Póki co na niewiele to się jednak zdało, bo aukcje przewoźnika taniały dziś rano o ponad 3 procent.

Sprawę badają także brytyjskie władze. Niewykluczone, że oprócz strat wizerunkowych British Airways czeka także spora grzywna.

Naczelna Redakcja Gospodarcza, BBC, md

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zabezpieczenia technologii Wi-Fi złamane. Co grozi naszym urządzeniom mobilnym?

Ostatnia aktualizacja: 16.10.2017 16:28
System zabezpieczeń, stosowany w technologii Wi-Fi został złamany. Luka teoretycznie może posłużyć hakerom do przeprowadzenia ataku na urządzenia, które korzystają z bezprzewodowego dostępu do internetu. Eksperci przekonują, że zagrożone mogą być zarówno sieci domowe, jak i firmowe.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Klienci banków internetowych zagrożeni. Nowy wirus może od nas wyłudzić dane do konta

Ostatnia aktualizacja: 26.10.2017 17:17
Klienci banków, którzy korzystają z platform internetowych, powinni mieć się na baczności. Do sieci trafił wirus, który podmienia stronę banku w aplikacji mobilnej na własną, próbując w ten sposób wyłudzić dane do naszych kont.
rozwiń zwiń