X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Największe sieci handlowe świata. Biedronka daleko

Ostatnia aktualizacja: 14.02.2018 11:23
Firma doradcza Deloitte opracowała listę 250 największych detalicznych firm handlowych na świecie. Okazuje się, że handel internetowy, jak na razie, nie nadszarpnął ich silnej pozycji finansowej.
Tradycyjny handel nadal dominuje i na razie sprzedaż internetowa mu nie zagraża.
Tradycyjny handel nadal dominuje i na razie sprzedaż internetowa mu nie zagraża.Foto: PIXABAY

Pierwsze miejsce zajął amerykański gigant Wal-Mart, który od 20 lat lideruje temu zestawieniu. Kolejne miejsca zajęły: 2. Costco, 3. Kroger, 4. Schwarz (włąściciel znanych w Polsce sklepów Lidl i Kaufland), 5. Walgreens Boots Allance, 6. Amazon, 7. Home Depot, 8. Aldi, 9. Carrefour, 10. CVS Health Co.

Amazon pnie się w górę najszybciej

Zdaniem ekspertów na uwagę zwraca szybki awans w rankingu Amazona, który wkracza coraz mocniej także na rynek handlu detalicznego, choć dotąd znany był głównie jako potentat handlu internetowego.

Tradycyjne sklepy mają się dobrze

Analitycy Deloitte wskazują, że mimo rozkwitu e-commerce to aż 90 proc. sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach tradycyjnych.

U nas gigant, ale na świecie daleko

Największa w Polsce sieć dyskontów Biedronka, należąca do portugalskiego Jeronimo Martins Polska, w światowym rankingu zajmuje dopiero dopiero 56. miejsce.

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,4 biliona dolarów.

Akkal, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Coraz chętniej kupujemy żywność przez Internet. Czy to bezpieczne?

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2014 14:10
W Polsce rośnie popularność zakupów przez Internet. W sieci kupujemy już nie tylko sprzęt elektroniczny czy ubrania, ale coraz częściej również żywność. Pytanie, czy sprzedaż jedzenia on-line podlega takim samym prawom, jak innych produktów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tradycyjne sklepy w odwrocie: przegrywają z dyskontami

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2015 20:09
Kurczy się rynek sprzedaży detalicznej. Tylko w ubiegłym roku liczba tradycyjnych sklepów zmniejszyła się o ponad 2 proc. do 304 tys., z blisko 312 tys. działających w 2013 roku. Jak twierdzą specjaliści, to wynik ekspansji sieciowych dyskontów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sklep‬ internetowy to wygodna forma handlu, ale i szereg wymagań prawnych

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2015 09:23
Dostępność przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, duży wybór produktów, brak kolejek, wygoda. To wszystko wyróżnia e-sklepy, których, jak wskazują badania, w Polsce w ostatnim czasie jest coraz więcej. Ale obsługa e-sklepu to też pewne wymagania prawne.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów

Ostatnia aktualizacja: 17.06.2017 15:58
Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino.
rozwiń zwiń