X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Bez wydarzeń sportowych telewizory tracą rynek

Ostatnia aktualizacja: 02.06.2015 09:28
Zainteresowanie nowymi odbiornikami telewizyjnymi spadło - donosi "Rzeczpospolita".
Telewizory to największa część rynku sprzętu RTV
Telewizory to największa część rynku sprzętu RTVFoto: Depositphotos

Telewizory to największa część rynku sprzętu RTV, dlatego są w centrum uwagi nie tylko producentów, ale i detalistów. Bieżący rok nie zapowiadał się dobrze i ostatnie dane potwierdzają, iż rynek się kurczy. Według firmy DisplaySearch w kwietniu przychody ze sprzedaży paneli spadły o 8 proc.

Ostatnie miesiące nie były najlepsze dla producentów

Producenci także przyznają, że ostatnie miesiące nie były najlepsze. - W pierwszym kwartale 2015 r. popyt na telewizory utrzymywał się na porównywalnym poziomie co w tym samym okresie roku poprzedniego. Jednak tygodnie kwietniowe i majowe przyniosły już kilkunastoprocentowe spadki popytu zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym, przy jednoczesnym wzroście średniej ceny sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym - mówi Marcin Kubiszak, category manager HE w LG Electronics.

PAP, awi

Czytaj także

Polacy kupują mniej telewizorów, ale za to większe

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2014 08:15
Sprzedaż telewizorów nie idzie jak dawniej, ale chętniej kupujemy coraz większe odbiorniki - informuje "Gazeta Wyborcza".
rozwiń zwiń