X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Polkomtel i Freebee, czyli jak startup pomaga gigantowi

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2014 14:52
Rynkowe giganty coraz częściej szukają pomysłów na rozwój wśród startupów, czyli małych firm. Przykładem jest współpraca Freebee z Polkomtelem, który liczy, że dzięki aplikacjom tej innowacyjnej firmy zbuduje lepsze relacje z klientami.
Uczestnikom programu lojalnościowego, zamiast pliku kart, karteczek i kuponów wystarczy aplikacja aktywna na ekranie telefonu.
Uczestnikom programu lojalnościowego, zamiast pliku kart, karteczek i kuponów wystarczy aplikacja aktywna na ekranie telefonu.Foto: Glowimages.com


– Synergie są jak najbardziej naturalne w biznesie. Dla Polkomtela współpraca z nami to nowy kanał komunikacji ze swoimi klientami. Bardzo spodobała się im nasza koncepcja relacji firmy z klientem. Chodzi o naszą ideologię wzajemności i nasz program wzajemności owy – mówi Polskiemu Radiu Michał Niemczycki wiceprezes Zarządu New Media Ventures właściciela Freebee.

Dzięki współpracy obu firm, klienci operatora telekomunikacyjnego Plus będą korzystali z programu lojalnościowego Freebee.

Nowy program będzie się jednak różnił od rozpowszechnionego na dużą skalę programu Payback, z którego korzystają na przykład klienci  sieci Orange.

W programie Freebee nie musimy „ciułać” punktów miesiącami by odebrać sokowirówkę, wiertarkę, czy mały telewizor. Wystarczy uzbierać kilka punktów, by cieszyć się drobnym gadżetem czy darmowymi SMS lub doładowaniem telefonu.

W dodatku zamiast pliku kart, karteczek i kuponów, o których musimy pamiętać, wystarczy aplikacja aktywna na ekranie naszego telefonu.

W tej chwili aplikacje są dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym iOS oraz Android, w niedalekiej przyszłości mają pojawić się aplikacje dla Windows.

Czym jest program lojalnościowy Freebee?

Wchodząc dziś do kawiarni, sklepu czy tankując na stacji benzynowej mamy do czynienia z propozycją wstąpienia do różnych programów lojalnościowych. Często stawiamy sobie jednak pytanie, po co mi kolejny taki program?

Na to pytanie odpowiada Aymeric Monod Gayraud z Freebee,  prezes zarządu New Media Ventures.  – We Freebee mamy taką zasadę, że jesteśmy w ulubionych miejscach naszego klienta i przede wszystkim nagrody są w zasięgu ręki. Wystarczy dane miejsce odwiedzić raz czy dwa razy, by już cieszyć się nagrodą – mówi Aymeric Monod Gayraud.

- W nagrodę można liczyć na drobny gratis, ale my idziemy już dalej i oferujemy nagrody unikatowe. Na przykład komponujemy kawę, która trafia do menu odwiedzanej przez klienta kawiarni. Klient dostaje prezent, a nasza firma  określony procent zysku od jej sprzedaży – wyjaśnia Aymeric Monod Gayraud z Freebee.

Dzięki Freebee klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody, jakie lubią, związane z charakterem ich ulubionych miejsc, niedostępne nigdzie indziej. Program Freebee działa już w prawie 500 miejscach kilkunastu branż ( restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie) – w każdym na własnych zasadach, ale zawsze w oparciu o ideę wzajemności, która oznacza partnerskie traktowanie klienta.

Nowością jest również to, że dla użytkowników jest to wygodny sposób na przechowywanie wszystkich kart członkowskich i lojalnościowych w telefonie, dzięki czemu nie muszą ich nosić w portfelu.

Dla firm jest to przede wszystkim platforma, pozwalająca na oferowanie własnego programu lojalnościowego w formie elektronicznej.

–Co jest fajnego i wyjątkowego w naszym rozwiązaniu, to to, że nastawieni jesteśmy nie tylko na duże sieci, ale także na małe i średnie firmy, które takich programów jeszcze nie mają – mówi Aymeric Monod Gayraud.

Arkadiusz Ekiert

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Smartwatch, czyli zegarek prawie jak komórka

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2013 17:27
Na rynku pojawiają się kolejne modele smartwatchy. To urządzenia, które poza pokazywaniem czasu, umożliwiają sterowania niektórymi funkcjami telefonu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Płatności mobilne, czyli zakupy bez kolejek

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2013 17:45
Płatności gotówką i stanie w kolejkach do kasy już niedługą odejdą w niepamięć. To dlatego, że firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych udogodnień, które sprawią, że nasze zakupy będą odbywać się szybciej i sprawniej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Najlepsze gadżety i samochody 2013

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2014 19:45
Akcja magazynu T3 wystartowała już w listopadzie ubiegłego roku. Rozpoczęto wówczas wielkie podsumowanie i analizowano walory masy różnych gadżetów: aparatów, tabletów, a nawet samochodów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Stany Zjednoczone na celowniku polskich firm komputerowych

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2014 08:31
To będzie polski rok dla polskich firm informatycznych w Stanach Zjednoczonych. Jak pisze „Puls Biznesu” już co druga misja gospodarcza z Polski jedzie do Doliny Krzemowej, a kilkanaście naszych firm komputerowych wchodzi na ten wielki rynek.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jakie gadżety kręcą dziś Azjatów?

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2014 12:30
Phablety i power banki to standard. Co jeszcze króluje na azjatyckich ulicach?
rozwiń zwiń