X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

"Go to Brand". Unijne miliony na zagraniczną promocję innowacyjnych polskich firm

Ostatnia aktualizacja: 23.06.2020 17:27
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła 6. edycję konkursu "Go to Brand". Mikro, małe i średnie firmy otrzymają łącznie prawie 327 mln zł z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na promocję swoich marek za granicą - poinformowało Ministerstwo Rozwoju.
Zdjęcie ilustracyjne.
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: Shutterstock

Jak podał resort rozwoju, "Go to Brand" kierowany jest do firm z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, a dofinansowanie otrzymają projekty, które mają na celu promocję marek produktowych, mieszczące się ramach opisanych w tzw. Branżowych Programach Promocji określonych przez Ministerstwo Rozwoju.

Dotyczą one sektorów: biotechnologii i farmaceutyków, budownictwa, części samochodowych i lotniczych, maszyn i urządzeń, mody, kosmetyków, IT/ICT, jachtów i łodzi, żywności, sprzętu medycznego, mebli oraz usług prozdrowotnych.

chemia chemik laboratorium 663.jpg
PARP oferuje wsparcie dla najważniejszych klastrów w naszej gospodarce

Według resortu ta edycja programu była rekordową pod względem liczby złożonych wniosków i liczby pozytywnie ocenionych projektów.

Do naboru, który trwał od 11 lutego do 11 marca, zgłosiło się 1 575 firm, czyli 180 więcej niż w 2019 r. Wsparcie na promocję swoich wyrobów i usług na rynkach zagranicznych otrzyma 1 117 z nich. Łączna pula środków unijnych, która trafi do beneficjentów obecnej edycji programu, wynosi 326,7 mln zł. Maksymalna wartość dofinansowania dla jednego projektu to 425 670 zł, a przedsiębiorcy muszą wnieść wkład własny na poziomie min. 15 proc.

Najwięcej projektów złożyły przedsiębiorstwa z branży IT oraz modowej i kosmetycznej, a także budowlanej.

W ramach projektów realizowanych z poddziałania 3.3.3 POIR, przedsiębiorstwa mogą sfinansować koszty udziału w targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz pokryć koszty usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia prowadzonej działalności gospodarczej i działań promocyjnych.

W ocenie wicepremier i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz programy takie jak "Go to Brand" są dużą pomocą w kreowaniu rodzimych produktów i usług. "Są też szansą na zaistnienie i rozwinięcie biznesowych skrzydeł na światowych rynkach. I cieszę się, że nasi przedsiębiorcy bardzo chętnie z tej pomocy skorzystali" – wskazała Emilewicz.

Także minister funduszy i polityki regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak oceniła, że "z pomocą dotacji upowszechnienie polskich marek będzie łatwiejsze, a rozpoznawalność firm za granicą jeszcze większa".

PAP, PR24, akg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Nie ma innowacji bez inwestycji w człowieka". PARP chce szkolić menedżerów

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2019 07:53
Do końca tego roku firmy mogą zgłaszać się do drugiej edycji Akademii Menedżera Innowacji, projektu szkoleniowego prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W ramach Akademii przedsiębiorcy będą mogli porozmawiać z ekspertami i doradcami oraz dowiedzieć się, jak sprawnie zarządzać firmą i jak wdrażać nowoczesne rozwiązania.
rozwiń zwiń

Czytaj także

PARP oferuje wsparcie dla najważniejszych klastrów w naszej gospodarce

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2019 20:00
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wspiera działalność firm nie tylko na rodzimym rynku, ale chce też im pomóc w promocji na świecie. Jednym z instrumentów jest konkurs "Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych", adresowany do najbardziej innowacyjnych klastrów naszej gospodarki. Jest się o co "bić", bo firmy mogą uzyskać dofinansowanie w wysokości kilkuset, a nawet kilku milionów złotych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Masz pomysł na innowacyjny biznes? Polski Fundusz Rozwoju zaprasza do Szkoły Pionierów

Ostatnia aktualizacja: 06.06.2020 10:10
rwa nabór do kolejnej edycji Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju. Może wziąć w niej udział każdy, kto ma innowacyjny pomysł na biznes, ale brakuje mu wiedzy i umiejętności, by go rozwijać. Partnerem programu jest Allegro.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Znamy nominowanych do nagrody „Ambasadorzy Polskich Innowacji”

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2020 13:52
Nagroda jest przyznawana tym, którzy najbardziej przyczyniają się do budowania globalnej marki Polski i Polaków w obszarze nowych technologii i innowacji
rozwiń zwiń